Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Jaja, Maria ook op de foto!!
Corrie

Jaja, Maria ook op de foto!!

Heel leuk om Maria te ontmoeten, en ik was niet de enige die onder de indruk was....
 
Jolan, hoezo dat ? Haha Echt leuk om te zien hoe iedereen eruitziet. Zo kan ik ondanks dat ik er niet bij kon zijn, toch de gezichten zien achter de namen, geweldig!
 
Hi hi, het wordt tijd dat we hier emoticons kunnen gaan gebruiken, die zeggen soms wat ik niet durf uit te spreken.
 
Dat ik zo onder de indruk was van Maria,was dat ik me van iedereen al wel een voorstelling gemaakt had. vele kende ik ,soms ook van foto,s welke men in album had staan.En bij profiel van Maria stond ook geen leeftijd.
Ik had een totaal verkeerd beeld van de jongedame.
 
en wat sta ik er weer vreselijk op....bedankt Cees, voor deze toelichting!
nuanceert weer een hoop...(helaas :)).
 
Maria, ik vond het geweldig dat ik je heb mogen ontmoeten, en het klopt, in het echt ben je nog veel mooier dan op de foto, en ook daar zie ik 'n hele mooie spontane meid, is niets mis mee.
 
Er waren een aantal leden waar ik wel nieuwsgierig naar was, oa Maria.
Leuke meid! (Of ben ik nu weer klef?)
 
jullie zijn wel complimenteus!!!
dat vond ik dus ook zo leuk van deze meeting: mensen waarmee je op het forum denkt een klik te hebben, blijken ook in het echt leuk te zijn. dit geldt dus o.a. voor jullie Lina en mini-Jolanda en dus ook Sas, Corrie, Mayca, Alien met leuke vrouw, Brenda vond ik ook heel leuk hoewel niet veel gesproken, etcetc.
 

Media-informatie

Categorie
Forummeeting 10 november 2007 - Apeldoorn
Geplaatst door
Corrie
Plaatsingsdatum
Aantal malen bekeken
2.456
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 beoordelingen

Deel deze media

Bovenaan