Terug van weggeweest

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben er lang niet meer geweest, veel te druk gehad met mijn gezin en andere beslommeringen maar ik kon zowaar nog inloggen.

Nog steeds erg geinteresseerd in het mooie Tsjechie, in oktober voor de 16e x geweest samen met mijn 15 jarige dochter die er voor de 10e x was. Was een bijzondere reis, zij had het heel hard nodig om even weg te zijn van allerlei problemen in Nederland en we hebben samen 4 dagen door Praag gebanjerd. Man en zoontje van inmiddels alweer bijna 7 zijn thuisgebleven. Waardevolle herinnering...

Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen, alhoewel ons gezinsleven nog steeds erg hectisch is...
 
Welkom terug en geniet maar weer fijn opnieuw van het forum.
Ik ben altijd weer verrast als ik een berichtje krijg van het forum.
Een hectisch haha dan hoef je je niet te vervelen, als het kan veel met elkaar in de mooiste plekjes natuur trekken en daar veel leren en genieten dat zou het gezin rust kunnen geven, en je hebt weer een gezamenlijk doel een basis voor de kinderen, ik denk daar bij vooral aan Bushcraft, ik ken mensen van bushcraft forum die ook in Tsjechië wonen.
 
ik denk daar bij vooral aan Bushcraft, ik ken mensen van bushcraft forum die ook in Tsjechië wonen.
Bij ons hier in Volenice zit zo"n Bushcraft camping. Heb daar wel eens gekampeerd. Is zeker een bijzondere ervaring.
De camping heet Farma Cihelna en wordt gerund door Duitsers (dus kunt er ook met de Duitse taal terecht). Deze camping ligt buiten het dorp in de bossen. Het is een hele mooie locatie.
Helaas hebben ze geen website.

Groetjes Luigi.
 
@J.J Niet dat ik je weg wil hebben hoor, maar jij had toch afscheid genomen van dit forum? :confused:

Maar buiten dat: waarom zou iemand met een gezin in hemelsnaam naar Tsjechië op vakantie gaan om daar aan bushcraft te gaan doen? Hoe kom je er op... :fool:
Ik dacht dat je mij bedoelde, ik schrok al.... ben niet heel trouw dat geef ik toe maar kon me zo'n afscheid niet herinneren.
Neuh, bushcraft zie ik ons gezin niet doen, nee, al zit de jongste wel op scouting trouwens, maar dat is met 7 jaar nog erg tammetjes, en geen bushcraft. Wij houden meer van kastelen en leuke stadjes.
 
Bovenaan