Uitzend- of detacheringsbureau

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,
Aangezien wij hopen binnenkort naar Tsjechie te kunnen gaan, is een baan niet geheel onbelangrijk. :stout:
Natuurlijk ga ik mijn best doen om gewoon een normale baan te vinden, maar in het geval dat dit niet lukt...
Nu is mijn vraag: zijn hier mensen die misschien weten waar ik dit soort bureaus moet zoeken?
Misschien namen o.i.d.
Wij willen gaan wonen in Jihocesky kraj, okres Tabor, (Veseli nad luznici) om precies te zijn, dus het liefst wel iets in deze regio.
Wie kan mij info of websites geven waardoor ik me al een beetje kan gaan oriënteren?
Alvast bedankt:cheers:
 
beter even wachten, met de coronacrisis zijn er zoooveeel werklozen.
kan je perfect Tsjechisch, kleine kans. of zoeken in de grote steden Praag, Brno.
Accenture zie ik regelmatig voorbijkomen voor Nederlanders...
 
op dit moment ben ik voorman in de expeditie van een standbouwbedrijf.
hoop ervaring in magazijnen/expedities.
7 jaar lang beurzen opgebouwd, hier ben ik ook projectleider geweest.
ook heb een ik een CE rijbewijs, dus zou ook op de vrachtwagen kunnen.
heftruck/reachtruck chauffeur en nog een aantal dingen.

ben dus wel vrij handig en heb een hoop certificaten en rijbewijzen.
wat ik in tsjechie zal zoeken is waarschijnlijk iets in deze richting of er moet iets op mijn pad komen waar ik de kans krijg en intern een opleiding voor kan volgen o.i.d.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar de taal .....
ik spreek de basis al wel redelijk.
ik ben een man van praktijk, van boeken leer ik niet zoveel als in de praktijk...
dat wil zeggen, hoe meer ik het hoor, hoe meer ik het zelf ook zal gaan praten.
ik vraag ook regelmatig aan mijn vrouw om tsjechisch tegen mij te praten, maar automatisch wordt er weer overgeschakeld op nederlands.:wow:
 
je hebt een enorme voorsprong met een Tsjechische vrouw.
Dit is inderdaad gebleken, we zijn nu een week hier met vakantie, en ik heb a.s. zaterdag al een gesprek voor eventueel werk. Het plan is om uiteindelijk einde jaar, begin nieuw jaar naar Tsjechië te gaan.
Hopelijk gaat het gesprek goed en kunnen we wat voor elkaar betekenen.
Ook hebben we al via een vriendin een (vracht)auto geregeld die voor ons gaat verhuizen.
Nu nog richten op een huis en dan kunnen we gaan.
 
Bovenaan