Huurprijzen vakantiewoningen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste Morris,

In ons eigen dorp wordt een huis verhuurd met drie slaapkamers, kleine keuken en het geheel is nogal gedateerd zullen we maar zeggen. Geen zwembad, maar wel BBQ plaats. Kosten 12000 kc per week in het hoogseizoen. Gezien wat je er voor krijgt vind ik dat een vrij hoog bedrag.
Als ik lees wat jullie te bieden hebben, dan zou dat beduidend hoger moeten zijn dan die 12.000 kc per week?
 
Dat vind ik nog altijd mooie prijzen. Je kan natuurlijk de tarieven net zolang opkrikken tot er alleen nog welbespraakte welgestelden in je accommodatie zitten, maar ja, dan loop je al die onwijs leuke mensen zoals ik wel mis, en dat wil je niet natuurlijk. :fluit:
Dat is ook altijd de insteek geweest, zeker van Jagthoeve: een familiehuis, wat we openstellen voor gasten/vrienden en die mix is zooo leuk! Dan heb je gelijk hoor, das veel belangrijker!
 
Die prijzen zijn echt niet slecht, zeker als je het omrekent per persoon is het nog steeds goedkoop vergeleken met andere landen.
Het is in Tsjechië inderdaad vooral goed kijken wat je er voor krijgt en wat je verwachtingen en wensen zijn.
Vorige zomer hadden wij gekozen voor een goedkoper, nog steeds prima, verblijf. Daardoor konden we wel 14 nachten blijven, veel doen, veel wandelen en lekker eten en drinken :)

En als we een meer "relaxvakantie" zouden willen, dan zouden we denk ik wat meer letten op zwembad en andere luxere dingen.
 
Bovenaan