Gezocht: Schoonmaakster/sleutelhoudster nabij Jicin

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goedemorgen,

Nu ons vakantiehuis nabij Jicin gereed is, zijn we begonnen met de verhuur van het huis.
Wij zoeken hier voor nog een schoonmaakster en sleutelhoudster.

Heeft iemand toevallig tips of weet je iemand? Dan horen wij het graag

In de buurt van Jicin zou het beste zijn! Uiteraard betalen wij voor de werkzaamheden image10.jpeg
 
In de buurt van Jicin is een rekbaar begrip. Hoe in de buurt is in de buurt in kilometers?En dan richting Mlada Boleslav of richting Nova Paka? Dat maakt de beantwoording voor mij wat makkelijker namelijk...

UPDATE: Gevonden en helaas, dat lukt niet. Wij hebben in ons dorp iemand die zoiets voor enkele mensen doet, maar de afstand is te groot.
 
Goedemiddag Stadla, een schoonmaakster hebben we inmiddels gevonden! dit wordt nu gedaan door een bedrijf in Jicin (tot volle tevredenheid).

Wel is het altijd handig om een Nederlands contact in de buurt te hebben om het eea te regelen als het nodig zou zijn! ik weet niet waar uw diensten uit bestaan? Eventueel mag u mij via een mailtje even verder informeren?

Om een voorbeeld te noemen, wij willen graag een kleine overkapping in de tuin en kunnen dit regelen via ons contactpersoon. Echter is Nederlands dan wel makkelijker
 
Ik zie op dit moment geen mogelijkheid hier mee te helpen. Een contact is altijd welkom. Op een kaart van Cesky Raj is bij Vysker Stadla te vinden.
 
Ok Jammer. Een hollandse contactpersoon in de buurt is wel welkom. Uiteraard hulp tegen betaling.
Dacht dat u misschien interesse had!
Vyske ligt op een prachtige plek zo te zien!
Woon je daar of alleen als vakantiewoning?
 
Bovenaan