Stopt Wizzair met Eindhoven - Brno?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Data na 31 oktober zijn niet meer te boeken tussen Eindhoven en Brno, via Wizzair. Hun site geeft aan dat er geen vluchten meer zijn na die datum

Stopt deze lijndienst echt? Heeft iemand er iets over gehoord? Ik kan verder niets vinden op hun website

:(
 
Zie :http://www.airport-brno.com/nl/ Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat het verminderde passagiers aanbod daar mee te maken heeft .Ik vlieg 5 a 6 maal per jaar met Wizz-air op en neer en de vluchten zijn bijna altijd vol tot redelijk bezet.Wizz-Air is trouwens kampioen om informatie aan haar passagiers niet te verstrekken of zo ondoorzichtelijk mogelijk te maken dat er haast niet uit te komen is Wizz-Air verwijst liever naar hun CallCenter met torenhoge telefoonkosten..Dus zo verwonderlijk is het niet dat er geen informatie over is.
 

kuurgast

Donateur
Škoda , had graag op Brno gevlogen in oktober voor de kuurreis.
Ze maakten juist melding dat je gratis een grotere handbagage mee mag nemen vanaf 29 oktober en dat ze naar meer bestemmingen gaan vliegen. Daardoor laten ze Brno zeker vallen. :(
 
Ik heb nooit begrepen waarom ze de Praag vlucht hebben laten vallen en deze vervangen hebben door Brno. Als maatschappij heb jij toch meer belang bij Praag?
Een keer met ze gevlogen en het is net zo erg als EasyJet, Transavia en anderszins, namelijk veevervoer. Lang leve KLM en CSA wat dat betreft.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoJo
Ik heb nooit begrepen waarom ze de Praag vlucht hebben laten vallen en deze vervangen hebben door Brno. Als maatschappij heb jij toch meer belang bij Praag?
Een keer met ze gevlogen en het is net zo erg als EasyJet, Transavia en anderszins, namelijk veevervoer. Lang leve KLM en CSA wat dat betreft.

Voor een uurtje vliegen kijk ik naar de prijs en kies ik voor veevervoer;-)
 
Navraag heeft opgeleverd dat ze inderdaad stoppen met deze lijn. Wel jammer, ik vloog gemiddeld 6 tot 10 keer per jaar met deze lijn.
 
Dat is heel jammer. Mijn moeder komt 2 x per jaar met die vlucht. In Brno kon ik haar mooi ophalen van het vliegveld. Praag is daar te ver voor en ze is te oud om zelf met het openbaar vervoer te komen. Zeer spijtig.
 
Afgelopen weken 3 keer gevlogen. Stond telkens een enqueteur bij vertrek in Brno.
Er schijnt concreet gepraat te worden , volgens de enqueteur is de kans erg groot dat er vanaf het voorjaar weer wordt gevlogen tussen Eindhoven en Brno. Maatschappij mocht hij niet noemen.

Iemand meer nieuws hierover? :)
 
Helaas toch geen vluchten meer van Brno naar Eindhoven.

VANAF BRNO VLIEGT MEN NAAR VIJF NIEUWE BESTEMMINGEN
PERSBERICHT
Brno, 14 december 2017

Milaan, Rome, Barcelona, Brussel, Lviv, het hele jaar door en van juni tot september naar Split en Dubrovnik - dit zijn de nieuwe bestemmingen waarheen volgend jaar vanaf de luchthaven van Brno gevlogen kan worden.
De vertegenwoordigers van de regio Zuid-Moravië hebben tijdens hun bijeenkomst op 14 december 2017 een belangrijke stap gezet in de ontwikkeling van de bereikbaarheid van de luchtvaart in de regio. Zij hebben ingestemd met de oprichting van Blue Air Moravia Transportation als een dochteronderneming van Jihomoravská rozvojová společnost, waarin de regio een aandeel van 35% zal hebben.

http://www.brno-airport.cz/letiste/tiskove-zpravy/z-Brna-se-bude-letat-do-peti-novych-destinaci/
 
Bovenaan