Huis gekocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dat ziet er echt mooi uit. Wij hebben ook alle deurposten moeten verhogen, ik bleef maar mijn hoofd stoten haha.
a.s zondag gaan we er weer naar toe. we hebben er weer zin in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de hele topic nog eens doorgelezen en kom tot de conclusie dat jullie toppers zijn in doorzetten.

Meegenomen dat jullie het meeste op grote afstand moesten organiseren.

Geduld kunnen opbrengen om de benodigde vergunningen te krijgen van de overheden.

En natuurlijk niet afwijken van de doelen" het bruine café gaat er komen"

Helemaal geweldig dit topic.

Veel succes verder .
 
Bedankt Baan. Het was inderdaad een lange weg. En niet de meest simpele (nieuw bouwen was het snelst, maar dat willen we niet. Al die mooie oude balken die we nu nog hebben. Die Sfeer kun je niet weer bouwen. En nieuw bouwen is ook duurder;-))

We hebben ook enorm veel geluk met deze aannemer gehad. Zonder hem was het zeker niet zo gelukt. Bedankt voor je tip. Hij levert top werk.

En cafe gaat er komen! Denk volgend jaar al hahaha
 
Bedankt Kukel. Ennehh prijs is toch echt wel redelijk te noemen. Wij hebben ons andere huis 9 jaar lang voor deze prijzen verhuurd met een bezettingsgraad van 20-25 weken (en in winter dicht).
Maar we gaan het zien of dit huis een goede bezetting krijgt of niet.
Eerst maar eens klaar maken:-)
 
Ja teksten moeten we nog overheen lezen. Website is op de bank gemaakt in een avondje, hahaha. Dus moet er nog overheen als ik achter het grote scherm zit.

Omgeving is inderdaad erg mooi. Maar er zijn zoveel mooie plekjes:top:
 
Bovenaan