Vakantieplannen 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wat zijn de plannen voor 2012?

Misschien wel leuk om het in deze topic aan te geven. En wie weet, kan er een ontmoeting met een Forum lid plaats vinden. Als je er een behoefte aan hebt natuurlijk. Zal niet voor iedereen gelden, maar wie weet.

Wij (Vašek, Louise, Siebe en Jago) zijn in de tweede helft van juni in Lužické hory. Let wel, Siebe en Jago zijn onze Drenten, onze honden. Lužické hory is voor ons al jaren een vast bestemming, sinds we de honden hebben. Een vrijstaand huis op een perceel van ruim 3000 m2 en geheel omheind. Dat moet je hebben, als je je honden bij je hebt.

Ben benieuwd ..................
 
Wij zijn vanaf 16 juni in Cerny Dul/Fort met vijf volwassen een kleine van dan 8 1/2 maand en onze Tervuerense herder van 8 maanden.
 
Hmpfz... Plannen voor de zomer periode voor 2012... Voornamelijk werken (zo ineens wil iedereen vrij hebben, dus mag ik weer komen opdraven)... Voor die tijd gaan we nog even een weekje naar Italië en een weekje naar Engeland en na de vakantie periode gaan we een weekje naar een kennis die in Monaco woont...

Helaas dus geen plannen voor een vakantie in "eigen" land
 

Ad Verschoor

Donateur
Wij, 4 volwassenen, gaan vanaf 16 mei een reis door Tsjechie maken. We zullen dat doen in 3 en een halve week.
Het meest oostelijk zal Olomouc zijn. Het programma zal ik later nog bekend maken.
 
Deze zomer helaas maar 8-9 dagen:snotter:.
Onze dochter gaat de kapsalon van haar bazin overnemen, de bedoeling is om deze in de
vakantie te renoveren en daar heeft ze de twee rechter handen van deze linkshandige pa bij nodig, vandaar.
Tijdens onze vakantie logeren we in pension Dlouha in Pribram zodat we met onze vrienden Maria en Zdenek
die daar dichtbij wonen, allerlei leuke dingen kunnen gaan doen.
Via Maria en Zdenek ontmoeten we steeds weer andere Tsjechische mensen, zodat de kennisenkring al groter wordt.
Wij vinden het heerlijk zo, tussen de Tsjechen:).
 
Na het huweli
Wat zijn de plannen voor 2012?

Misschien wel leuk om het in deze topic aan te geven. En wie weet, kan er een ontmoeting met een Forum lid plaats vinden. Als je er een behoefte aan hebt natuurlijk. Zal niet voor iedereen gelden, maar wie weet.

Wij (Vašek, Louise, Siebe en Jago) zijn in de tweede helft van juni in Lužické hory. Let wel, Siebe en Jago zijn onze Drenten, onze honden. Lužické hory is voor ons al jaren een vast bestemming, sinds we de honden hebben. Een vrijstaand huis op een perceel van ruim 3000 m2 en geheel omheind. Dat moet je hebben, als je je honden bij je hebt.

Ben benieuwd ..................
jk van onze zoon, vrijdag 13 april, vertrekken wij op 15 april naar ons huis in Porezanky. We blijven daar 2 maanden. Beetje werken/klussen beetje uitrusten, beetje uitstapjes maken. Samen met onze twee honden, heerlijk rondrennen (de honden dan) in de grote omheinde tuin! Dus Vasek, als je eens afwisseling van omgeving zoekt...;)
 
Wij gaan als we terugkomen vanuit Florida in mei 10 dagen naar Bernartice.
Dan 3 weken in Nederland en dan in juni weer 3 weken naar ons droomhuis.
En dan nu het allerbelangrijkste: vanaf augustus hebben we altijd vakantie dus......dan kunnen we gaan wanneer, en hoe lang we maar willen, en reken maar dat dat heeel lang en heeel vaak is!
 
Wij zijn
Wij gaan als we terugkomen vanuit Florida in mei 10 dagen naar Bernartice.
Dan 3 weken in Nederland en dan in juni weer 3 weken naar ons droomhuis.
En dan nu het allerbelangrijkste: vanaf augustus hebben we altijd vakantie dus......dan kunnen we gaan wanneer, en hoe lang we maar willen, en reken maar dat dat heeel lang en heeel vaak is!
sinds een paar maanden pensionados, en reken er op dat dit goed bevalt! Geniet er van, Wereldreiziger!
 

Tabe

† In Memoriam
Wij,Doety en ik, gaan 25 april tot en met 10 mei naar Zbyslav. We zijn er dan zo'n 8 maanden niet geweest. De volgende vakantie is dan half juli tot eind augustus, met als klapper de wandeltocht van Zbyslav. Loop mee, zou ik zeggen.
 
Wij,Doety en ik, gaan 25 april tot en met 10 mei naar Zbyslav. We zijn er dan zo'n 8 maanden niet geweest. De volgende vakantie is dan half juli tot eind augustus, met als klapper de wandeltocht van Zbyslav. Loop mee, zou ik zeggen.
Ik zou het graag doen, Tabe, maar ik heb MS, dus..:nee:, dat lukt niet. Maar wellicht maken Kees en ik nog een uitstapje richting Klatovy, daar hebben we goede herinneringen aan! Met een afzwaaier richting Zbyslav?;)
 
Ik ben ook al lekker aan het aftellen, over 2 weekjes heerlijk 12 dagen naar Pavlovice bij Ceska Lipa.:wow:
En dan weer heerlijk een weekje in September.:cheers:
 
Onze vakantie zit er weer op en we zijn weer thuis in Tsjechië. Als er iemand op de koffie wil komen, dan ben je van harte welkom. Misschien zijn er ook nog mensen die het gezellig vinden om tijdens de vakantie wat wedstrijden van het Nederlands elftal te zien.
 
Onze vakantie zit er weer op en we zijn weer thuis in Tsjechië. Als er iemand op de koffie wil komen, dan ben je van harte welkom. Misschien zijn er ook nog mensen die het gezellig vinden om tijdens de vakantie wat wedstrijden van het Nederlands elftal te zien.
Ik denk, dat Denen, Duitsers en Portugezen het errug leuk vinden om de eerste wedstrijden van Nederland te zien:lache::snotter:
 

Tabe

† In Memoriam
Ik zou het graag doen, Tabe, maar ik heb MS, dus..:nee:, dat lukt niet. Maar wellicht maken Kees en ik nog een uitstapje richting Klatovy, daar hebben we goede herinneringen aan! Met een afzwaaier richting Zbyslav?;)

Tja, wat moet ik daar op zeggen; ik wordt eventjes stil.
Maar een afzwaaier richting Zbyslav kun je altijd even doen. Van harte welkom.
 
Bovenaan