Škoda autoverkoop in de lift

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

De Nederlandse autoverkoop zit in het slop! In februari werd maar liefst 12,5% mínder verkocht (34.140) dan een jaar eerder (39.021), terwijl de totaalcijfers ook zo’n 3,5% lager liggen dan in de eerste twee maanden van 2004.

Vooral onder de grootste merken vallen harde klappen, want bijna zonder uitzondering verkopen die allemaal aanmerkelijk minder auto’s dan vorig jaar. In totaal zijn tot nu toe 105.091 wagens verkocht, tegen 108.917 een jaar eerder.

Bij Škoda hebben ze geen reden tot klagen, autoverkopen zijn met 33% gestegen.
 

Bijlagen

  • 47170-tabel.jpg
    47170-tabel.jpg
    109,4 KB · Bekeken: 21
Dat vind ik niet gek.. Ze komen zijn met een aantal mooie modellen op de markt gekomen. Het voordeel is, dat ze relatief goedkoper zijn en vrijwel, zoniet gelijk zijn qua betrouwbaarheid als de grote jongens.

Greetz Henk
 
En daar heb ik dan ook m´n steentje aan bijgedragen
smile.gif
 
En Skoda's zijn natuurlijk onverwoestbaar! Hier zit Tatrafan - die niet éénkennig is - in zijn Skoda Felicia uit 1960.....
 

Bijlagen

  • 47339-Peter in Skoda ek.jpg
    47339-Peter in Skoda ek.jpg
    76,1 KB · Bekeken: 12
Vašek schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Arno</font><hr />

En daar heb ik dan ook m´n steentje aan bijgedragen
smile.gif
Ik zit altijt denken wat moet toch Arno met die hakbijl. Sta je misschien je oude auto te slopen?
grin.gif


[/ QUOTE ]

Is om de grote boze Vašek af te schrikken
monkey.gif
 
grin.gif
Bang ben ik niet, maar ik zou toch willen weten waar je op in staat hakken. Of mogen we het niet weten?
 

*Marion*

Donateur
Vašek schreef:
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Arno</font><hr />

En daar heb ik dan ook m´n steentje aan bijgedragen
smile.gif
Ik zit altijt denken wat moet toch Arno met die hakbijl.
Sta je misschien je oude auto te slopen?
grin.gif


[/ QUOTE ]

Nou, dat wordt een duur uitlevertje hoor
smile.gif
Die corsa was nog viefduuz'nd euro waard.. Maar slopen doet ie wel graag ja..

Op die foto staat ie gewoon hout te hakken, in de herfst hadden we een huisje zonder cv en dan moet je dus wel eens de kachel aanmaken
smile.gif
Vond ie helemaal geweldig. En ik ook (dat ie de kachel aanmaakte 's ochtends..)
 
Had het ook met ontbloot bovenlijf moeten doen, zodat mijn geheel afgetraind bovenlichaam naar voren komt....

Maar helaas, ´t was te koud...
smile.gif
 
Ik zie het, mooie foto. Ik moet wel zeggen dat we wel een beetje
ot.gif
bezig zijn? Ging namelijk over Škoda
grin.gif
 
Verrek ja..... nouja zo
ot.gif
is het nou ook niet, want in de schuur achter dit hokje met boomstammen stond namelijk....
 

Bijlagen

  • 48170-bak.jpg
    48170-bak.jpg
    34,1 KB · Bekeken: 6
Wow, is dat een eigenbouw Octavia pickup? Aan de achterlichten te zien is het geen 1200, waar bij mijn weten wel een officiële pickup-versie van bestond. In ieder geval een leuk voertuig! Rijdt 'ie nog?
 
Bovenaan