Jilemnice krijgt weer een Sneeuwreus

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Op deze webcam is te zien dat er weer een sneeuwreus (Rühbezhal) op het plein in Jilemnice gemaakt wordt. Helaas is hij op de webcam van de achterzijde te zien, rechts onder in beeld.
Het is zeker leuk om hem eens te gaan bekijken.

In 2006 was er ook een sneeuwsculptuur. Daarna tot op heden niet weer. Ik wilde hier een foto uploaden, maar dat lukt niet. :kwaad: Misschien kan één van de mod's me even adviseren.

Ik heb de foto wel in mijn fotogalerij weten te plaatsen !
 

Freddy2005

† In Memoriam
Op deze webcam is te zien dat er weer een sneeuwreus (Rühbezhal) op het plein in Jilemnice gemaakt wordt...

Door de "aanslag" op de camera zie ik helaas niets. Rob je moest het beeld "vastgelegd" hebben alvorens te plaatsen. Nu zie je op de link het actuele beeld. Ik zag vanmorgen dat men de sneeuw op een hoop aan het leggen was.

Als het morgen helder is dan kunnen we een foto plaatsen.
 
Het leek me juist zo aardig om de mensen aan het werk te zien. Hoe het wordt is in mijn fotogalerij te zien (uit 2006). De camera zal wel weer schoon gemaakt worden.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Ondanks de slechte kwaliteit van de webcambeelden is er toch vooruitgang te zien. Na wat de gang van zaken te hebben bekeken kan ik wel zeggen dat de sculpteurs wel degelijk bezig zijn. Zo is de staf van Krakonoš reeds merkbaar.

Hier nog een foto van vorig jaar waarop duidelijk ook de voorgrond van het tafereel te zien is.

krakonos_na_namesti_687.jpg


Meer foto's van de constructie en het afgewerkte "kunstwerk" staan op de website van Jilemnice.
 
Bovenaan