Tent direct aan viswater

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Komend jaar willen wij een weekje op een camping staan in Tsjechie. Wat een absolute must voor onze vakantie is dat onze tent direct aan viswater staat. Dus dat mijn man zo zijn hengel uit kan gooien als hij wakker wordt. Verder is schoon sanitair ook wel prettig.
Weet iemand misschien een camping die ons dit kan bieden?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp en ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2010.
Groeten van Rebecca
 
Meerval zit veelal in de rivieren. Vorig jaar heb ik op een camping gestaan waar ook naast andere vissoorten o.a. karper een enkele meerval is gevangen.
Camping ligt vlakbij een station, trein richting Beroun en andere kant op praag is makkelijk te bereiken. Praag in een kwartiertje.
Misschien is dat wat voor jullie. Sanitair is schoon, goede kantine met goed eten.
http://www.volny.cz/treban/
Vis zat in tjsjechie.
 
watermark.php


Deze meerval is bij ons in de rivier gevangen.
Vlak bij ons is een camping aan de rivier, hier kun je idd vanuit je tent direct de hengel uitgooien!
Deze camping is in Dobronice, als je de zoekfunctie gebruikt kun je genoeg info vinden!

camping
 
Ontzettend bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga dit weekend alles op mn gemak bekijken. Er zijn best veel campings waar gevist kan worden, super zeg!
Ik wens jullie allen een gezond 2010!
Groeten van Rebecca
 
Bovenaan