Voor het eerst kamperen in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vodnik

† In Memoriam
Wij zagen een leuke camping in tsjechie op Camping tsjechie, dit wordt onze eerste keer. Is dit voor ons en onze kids wel leuke plek om te kamperen? Tsjechië staat voor ons vooral bekend om de goedkope kleren, eten, van slechte kwaliteit...


Dat is wel erg lang geleden!
Armani, van Gils . .om er maar even twee te noemen, niet overal maar toch genoeg te koop!
Eten slecht? Ja er zijn heeeel slechte restaurants........en heel goede, net als in Nederland. (maar in doorsnee wel goedkoper dan in NL en ook meer keus)
 
bekend om de goedkope kleren, eten, van slechte kwaliteit...

dat vond ik wel een grappige binnenkomer eneh, met het laatste ben ik het wel eens hoor. Pas als ik groente en aardappels apart geserveerd krijgt vind ik het wat worden bijvoorbeeld.
 
Wij zagen een leuke camping in tsjechie op Camping tsjechie, dit wordt onze eerste keer. Is dit voor ons en onze kids wel leuke plek om te kamperen? Tsjechië staat voor ons vooral bekend om de goedkope kleren, eten, van slechte kwaliteit...
Helaas begon het verzoek van Pietsje vrij negatief over Tsjechië,
Maar Kuurgast, lees het nu nog eens een keer, er staat toch nergens dat dit de mening is van Pietsje zelf? :oeps: Het is toch best mogelijk dat anderen Pietsje hun mening verteld hebben, over goedkope kleding en de slechte kwaliteit van eten? Dat kan haast niet anders omdat hij aangeeft dat dit de eerste keer. Laten we nou gewoon die laatste regel even vergeten en dan staat er het volgende:
Wij zagen een leuke camping in tsjechie op Camping tsjechie, dit wordt onze eerste keer. Is dit voor ons en onze kids wel leuke plek om te kamperen?
Kom maar op met uw antwoorden of stel een betere camping voor.
 

kuurgast

Donateur
Welke camping?Als eerst staat daar Zebrakov en die hebben dit forum bij de links staan.Dan moet je hier op het forum wel bekend zijn.Verder staan er nog vier campings dus welke bedoeldt Pietsje.:bloos2:
 

Tabe

† In Memoriam
........ Tsjechië staat voor ons vooral bekend om de goedkope kleren, eten, van slechte kwaliteit...

Pietsje, je hebt helemaal gelijk...(gehad) Als je de vraag in 1990 had gesteld. Maar dát vonden WIJ nu de charme van dat land naast de veel andere goede dingen die het land te bieden heeft en nog heeft.
Ga met een gerust hart naar dit land. In je profiel staat dat je Tsjechische bent maar ik geloof eerder dat je , gezien de naam, uit Friesland komt.
 
Dat is wel erg lang geleden!
Armani, van Gils . .om er maar even twee te noemen, niet overal maar toch genoeg te koop!
Eten slecht? Ja er zijn heeeel slechte restaurants........en heel goede, net als in Nederland. (maar in doorsnee wel goedkoper dan in NL en ook meer keus)


Ik vind het eten zeer goed in CZ. Ook afgelopen week weer. Wel bij 1 restaurant geweest, waar we dus noooooooooooooooooit meer naar toe gaan, echt bar slecht en ziet er niet uit, kok,eten etc.... Maar dat is 1 op de veeeelllle beste restaurants. In nederland heb je ook slechte. Maar de meesten zijn :top: .
Goedkope kleding? Tja soms wel(vooral de vietnamesen) Maar ook hele dure kleding, dat ze soms nog duurder zijn dan in NL.
 
Wij zagen een leuke camping in tsjechie op Camping tsjechie, dit wordt onze eerste keer. Is dit voor ons en onze kids wel leuke plek om te kamperen? Tsjechië staat voor ons vooral bekend om de goedkope kleren, eten, van slechte kwaliteit...

hallo pietsje, heb reeds veel ervaring met de campings en de restaurants, dat ik je kan zeggen dat er zeer mooie campings zijn waar je heel goed met de kinderen heen kunt gaan, en waar je in vele eetgelegenheden goed kunt eten tegen een zeer schappelijke prijs.
wil je meer info laat het me maar weten en ik mail je de campings wel door,maar ga er naartoe want er zijn zeer veel bezienswaardigheden.
 
Bovenaan