Even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo mijn naam is cynthia ben 32 jaar en ben woonachtig in lisserbroek

ga dit jaar voor het eerst naar Tsjechië en ben heel benieuwd naar de vele ervaringen van jullie

grtjes cynthia
 
Welkom op dit leuke forum, cynthia! Leuk dat je voor het eerst naar Tsjechië gaat. Waar ga je naar toe?
Wij komen al jaren in Tsjechië, de eerste keer naar Zuid Bohemen, vervolgens Moravië, Boheems Paradijs en de laatste jaren blijven hangen in het Reuzengebergte. Deze zomer hopen we er weer naar toe te gaan met ons gezin, we zijn er nog steeds niet uitgekeken!
 
hou cynthia, veel plezier op het forum en ook in tsjechie hopelijk horen we positieve verhalen van je als je terugkomt.
 
Hoi cynthia ..... waar gaat de reis precies naar toe ..... ?
ik ga naar sedlonov waar we een soort villa hebben gehuurd. met binnen zwembad heb er erg veel zin in .ben nu een beetje aan het kijken wat er in die omgeving allemaal te doen is.

kunnen jullie mij vertellen of het klopt dat de prijzen erg laag zijn ?en in de restaurants ?
 
Ik wens je veel plezier in Tsjechie. Wij komen er al 16 jaar, maar hebben nog niet alles gezien.
Sommige dingen zijn inderdaad veel goedkoper, met name de horeca (afhankelijk van waar je zit.) en bv. kleding.
 
Bovenaan