Ahoj!

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dobry den allemaal,

mijn echte naam is natuurlijk niet Lovka, maar het zegt wel iets over wie ik ben.
Ik heb een Tsjechische Draadhaar ( Cesky Fousek), geimporteerd uit Tsjechië, en via deze hond ben ik in contact gekomen met Tsjechië, haar inwoners, en de prachtige natuur. Ik ben helemaal verzot op de Tsjechische keuken, :eten: En ik verheug me alweer op de volgende drinkronde als we weer naar onze Tsjechische vrienden gaan... :cheers:
Ik ga een paar keer per jaar naar Tsjechië, en ga altijd weer met bezwaard hart terug naar Nederland. :(
Wat valt er verder te vertellen? Ik ben zelfstandig ondernemer, en ik ben vast van plan om Tsjechisch te gaan leren. Ik heb helemaal niet de illusie om vlekkeloos Tsjechisch te kunnen leren spreken, maar het zou wel leuk zijn om ook verder te kunnen komen dan: " Dobrý den, němluvím Český..."
Veel posten zal ik waarschijnlijk niet, maar ik vond het wel zo beleefd om me netjes voor te stellen.:)
 

Esthertje

Geroyeerd Lid
Hallo Lovka,
Hartelijk welkom op dit forum. Je zegt dat je niet veel zal schrijven, zul je wel veel lezen dan :oeps: . Want als Tsjechië-liefhebbers onder elkaar ben je hier zo verslaafd hoor.
 
Bovenaan