Campings bij Marianske Lazne

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie weet er leuke campings in de buurt van Mariankse Lazne (ook wel Marienbad genoemd).
Wij zijn een gezin met 2 dochters van 10 en 12 jaar, een zwemgelegenheid is erg gewaardeerd, dat mag een meer of zwembad zijn. Verder hoeft de camping niet veel bijzonders te hebben, wij vermaken ons overal en plezier moet je toch zelf maken.

Verder zijn we gek op natuur en cultuur. Ik ben net een week met lichamelijk gehandicapte mensen in deze buurt geweest (Cheb) en ben helemaal enthousiast. Vorig jaar waren we in het reuzengebergte en dat is ook prachtig.

Ik heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar kwam niet veel tegen. Ik hoop dat iemand kan helpen!

groetjes,
Danielle
 
camping Betlem

Hallo,

Ik was ook op zoek naar een camping in die buurt.
Er is een camping in Telpa-Marianske L. namelijk camping Betlem, maar ik vind daar niets over terug op het net. Informatie komt uit boekje "Fietsen naar Praag" en in Marianske Lazne is er ook camping Stanowitz.

Wij gaan in de maand juli met de fiets van Millingen naar Praag en houden in Marianske ook een stop :)
Als je meer informatie moest gevonden hebben zou je dit dan willen melden? Bedankt

Veel plezier en vriendelijke groeten
Ben Vandelanotte
 
Hoi,
Probeer ook eens de website van ACSI daar kunt u wellicht iets op vinden ik doe dit ook geregeld en heb daar goede ervaring mee.
Hopelijk vindt u iets naar uw zin en hebt u een prettige vakantie in Tsjechië.
Groeten
President
 

Pelhřimov

Donateur
Hebben jullie de linkpagina al bekeken? Daarop worden een aantal "camping zoeksites" genoemd

succes

Jeanne
 
auto kemp betlem

Ben hier aan het rondkijken op de site om informatie te vinden voor onze volgende reis naar tsjechie.
Reageer wel wat laat (1 Jaar) maar wij hebben afgelopen zomer op autokemp tepla gestaan.
Het is een eenvoudige camping aan een schoon meer waar je goed in kunt zwemmen.
Wij waren er de tweede week van juli en het was er erg rustig.
Er stonden in die week maar twee ander nderlandse echtparen.
We hadden er veel ruimte. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt in het meer, verder is er weinig vertier.
Vlakbij is het klooster van tepla, zeker de moeite van het bekijken waard zie http://www.josschmitz.nl/Tsjechie/tepla.htm
De wasgelegenheid is oud maar werd goed schoon gehouden.
verdere informatie op http://www.eurocampings.net/nl/europa/tsjechie/zapadocesky/autokemp-betlem-108655/
 
Wij hebben gekampeerd op camping Stanowitz: een kleine rustige camping, ongeveer 35 plaatsen, bij een hotel met restaurant waar je lekker kunt eten. Heel vriendelijke beheerders die vloeiend engels spreken en erg behulpzaam zijn. Mooi uitzicht vanaf de camping.
 
Bovenaan