Wintercamping gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Kennissen van ons willen komende winter in Tsjechie skien. Zij willen dan met hun camper op een camping staan.
Weet iemand een wintercamping die niet ver van een redelijk groot ski-gebied af staat?
Namens Will en Ria bij voorbaat dank.:top:

Groetnis ut Dokkum
Jan
 
Afhankelijk van wanneer ze willen komen, zijn ze bij ons van harte welkom in Dolni Lanov. Dit is ongeveer 8 km van Vrchlabi en centraal gelegen t.o.v. verschillende skigebieden.

De website is www.papillon.qmotion.cc

Groeten van een Fries uit de Randstad,

Jan Nijdam
 
Bedankt. Ik heb al ff gekeken. Ziet er knus uit. Ik heb begrepen dat je deze camping nog maar net hebt opgezet. Knap hoor.
Ik zal het doorgeven aan mijn kennissen. Als ze belangstelling hebben dan hoor je het wel.
 
Klopt, we hebben het pand gekocht in 2003. Daarna zijn we begonnen met opknappen, zoals verven ( aardig wat litertjes gesmeerd ). Zomer 2004 kon het pension gaan draaien en afgelopen zomer de camping. De planning is nu om volgende zomer de camping iets uit te breiden. Niet teveel, want we willen kleinschalig blijven.
Wat je kennissen betreft dat wachten we even af. Heb je trouwens enig idee over welke periode het eventueel zou gaan?
 
Dag Jan,

Ik heb Will en Ria gevraagd wanneer ze gaan.
In principe gaan ze altijd in de voorjaarsvakantie (Noord).
In de vakantie van 2006 gaan ze naar Oostenrijk.
De reis naar Tsjechie is dus pas in 2007.
Op zich hebben ze wel belangstelling voor jouw camping.
Ik zal ze wat info toesturen.

Groetnis ut Dokkum
Jan
 
Bovenaan