Auto huren in Nederland om mee naar Tsjechië te gaan

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Macek

Geroyeerd Lid
Freddy2005 schreef:
Europcar heeft het over geen dieren toegelaten en geen lifters meenemen. Of ze hier ook huisdieren mee bedoelen denk ik niet maar het staat er niet overduidelijk bij. Dus zeker navragen.

Artikel 7: Gebruik van het voertuig

9Het is huurder niet toegestaan lifters of dieren in het voertuig mee te nemen, het voer-tuig te gebruiken voor rijles of met het voertuig wedstrijden, snelheids-, rijvaardig-heids- of betrouwbaarheidsproeven te houden.

Volgens mij zijn huisdieren ook dieren, zelfs sommige bekende mensen vallen bij mij ook in de categorie "dierlijk":deuk:
 
Freddy2005 schreef:
Artikel 7: Gebruik van het voertuig

9Het is huurder niet toegestaan lifters of dieren in het voertuig mee te nemen, het voer-tuig te gebruiken voor rijles of met het voertuig wedstrijden, snelheids-, rijvaardig-heids- of betrouwbaarheidsproeven te houden.

Das nou jammer, bij Europcar geen dieren (ik lees dan dus ook honden) toegestaan en jeetje, we hadden nou net een wedstrijd met de auto willen doen.:oeps:
Zie je het al voor je, twee verboden honden mee achter in de auto die tijdens het nemen van een bocht van de ene hoek naar de andere worden geslingerd!:deuk:
 
Een maatje van mij huurt alrijd een volkswagenbusje bij een kleine lokale verhuurder en mag daar eigenlijk alles mee (naar Tsjechie en beesten mee).
 
Wat vreemd, want nu ik er over nagedacht heb hebben wij het wel vermeld toen we de auto huurden. Onder andere een Peugeot 407 station, was geen probleem. Ik kan mij voorstellen als je een dure BMW of Mercedes huurt met leren bekleding de verehuurders dt niet toestaan.
 
Bovenaan