Spontane verhuizing

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo forumleden,

Mijn naam is Martijn, kom uit '92 en ik woon sinds 5 maanden in Tsjechië. Na een stage in Nederland bij een reisbureau gericht op vakanties naar Tsjechië, kreeg ik eind mei dit jaar de kans een georganiseerd groepsevenement bij te wonen in Pec pod Snezkou. Het was de allereerste keer dat ik voet zou zetten op Tsjechische bodem, niet wetende dat ik daar 6 weken later met al mijn spullen heen zou vertrekken. Alle spullen uit mijn huis weggedaan, goedkoop autotje gekocht, 1 verhuisdoos mee en de rest alleen kleding. Ik ben vrij impulsief wat dat betreft en toen ik na het evenement een baanaanbod kreeg als accommodatiemanager van enkele accommodaties in Pec, die eigendom zijn van een Nederlandse investeerder, was 'ja' het enige antwoord wat ik kon bedenken.

Inmiddels ben ik hier nu 5 maanden, ben ik naast accommodatiemanager ook gedeeltelijk manager van een restaurant en doe ik alle marketingcommunicatie activiteiten voor 4 accommodaties in Pec pod Snezkou.

Ik heb het erg naar mijn zin en omdat ik sinds 3 maanden samen ben met een Tsjechische, heb ik ook geen haast om weer te vertrekken. Ik krijg deze week de sleutel van mijn eigen appartement (hiervoor koos ik voor de mooiste kamers van het hotel en hoewel het heerlijk is om af en toe te moeten verhuizen voor gasten en terug te keren in een volledig schoongemaakte kamer, is het nu tijd om iets voor mijzelf te hebben/creëren). Vandaar mijn reden om mijzelf aan te melden op dit platform.

Ik wil geen reclame maken voor onze accommodaties, maar als iemand geïnteresseerd is kan ik uiteraard wel één en ander toelichten.

Met vriendelijke groet,
Martijn
 
Nou dat klinkt toch te mooi om waar te zijn.
Wonen in ons vakantieland:fluit:
Als ik dat zo lees krijg hoef je je ook niet te vervelen in het mooie Tsjechië.

Veel suc6 .

Luigi.
 
Bovenaan