Voorbereidingen voor een verblijf/vakantie in Tsjechie

Topic in 'Het Archief' gestart door Boya, 26-03-2012.

Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.
  1. Boya: Prachtig!
  2. Prachtig, joh, wat een verschil! Ziet er lekker fris en strak uit. :wow:
    Ook de eet- en woonkamer (die natuurlijk een stuk groter is nu je die twee hebt omgewisseld en de steenoven eruit is).
    Worden die voegen niet uit zichzelf wat donkerder in het gebruik?
  3. Kees en Boya morsen niet zoveel Becherovka, Punk.

Inderdaad zullen de voegen in gebruik donkerder kleuren, maar dat is dan vuil he. Buiten het veelgebruikte loopgedeelte zullen ze licht blijven en zul je het donkere deel zeker als vuil ervaren.

Maar ehh, heel mooi geworden Boya, complimenten!!
    PuNkEnStEiN vindt dit leuk.
  4. Mijn broer en ik zijn zeer precieze jongens en morsen Becherovka uitsluitend in de mond, andrenel! Kees en Boya morsen minder omdat ze minder drinken (denk ik)! :stout:

*pieker* Daar heb je gelijk in... Een spoor van en naar de koelkast is ook geen gezicht natuurlijk. :denk:

En zo is dat! :ja:
  5. :bloos2: Dank jullie wel!

Vanmiddag bezoek gehad van 2 forumleden, deze mochten het in levende lijve aanschouwen! Heerlijk wat gedronken onder de notenboom en daarna op het terras bij de weinstube, Fred!
    We houden jullie op de hoogte en wie langs wil komen, is welkom! Eh, tot 15 juni..
  6. Dit is het resultaat van het inkleuren van de voegen, 120 m2 , echt een hele klus, maar we zijn zo blij met het resultaat!

DSC01845.JPG DSC01846.JPG
    PuNkEnStEiN en petra vinden dit leuk.
  7. Mooi, ik vind het zelfs mooier dan de lichte voegen.
  8. Wij ook! het geheel is nu veel rustiger, ook in de nieuwe badkamer. Misschien maken we van de week nog een overzichtsfoto.
  9. inderdaad, veel mooier zo :top:
  10. :dank2::yess: :bloos2:

Voor het schilderwerk van de deuren en de deurposten, zeggen wij hartelijk dank aan broer Willem! Vandaag heeft hij met wild enthousiasme laten weten dat hij eind september-begin oktober terug komt wanneer de muur van de eetkamer naar de keuken er uit gaat... Keuken verplaatsen, vloer aanpassen aan de rest van het huis, ander muurtje plaatsen. Het klapstuk hopen we dan mee te nemen vanuit Nederland, een Boretti gasfornuis! Omgebouwd voor butaan. Kortom, nog niet uitgeklust!
  11. Wat heeft dit topic eigenlijk nog te maken met de vraag?
  12. Laat ik nou toch denken dat de forummers die deze topic volgen het leuk vonden om op de hoogte gehouden te worden van mijn spontane oprispingen. Mis dus.
  13. Vinden wij wel leuk maar misschien moeten ze onder een andere topic geplaatst worden?
  14. Heb m´n laatste bericht, over de pioenrozen, verwijderd en ik stel het op prijs als dit topic op slot gaat.
    • Moderator

Marcel

bij deze ...
    Boya vindt dit leuk.
Topicstatus:
Dit topic is gesloten voor reacties.

Deel deze pagina