Variabel internetabonnement

Topic in 'Computer & Techniek' gestart door RoJo, 10-05-2012.

• Donateur

RoJo

Vrienden van ons hebben voor hun vakantiehuis in Spanje een zgn variabel internetabonnement. Dit houdt in dat zij zich aanmelden als zij er komen en weer afmelden als zij weer gaan. Ze betalen alleen abonnementskosten over de periodes dat zij zijn aangemeld.
    Nu vraag ik me af of er in Tsjechië misschien ook providers zijn die deze mogelijkheid aanbieden. Ik zou dat een heel goede optie vinden. :)
  1. Volgens mij wel. zijn lokale partijen...
    • Donateur

RoJo

Zijn er forummers die ervaring met zo'n variabel internetabonnement hebben?
  2. Ik zie op deze vraag geen reacties, maar ben zelf ook op zoek naar een oplossing. We hebben een huis in de buurt van Frydlant waar 3G en GPRS zeer slecht bereik heeft. Voor ca 6 weken per jaar is adsl een dure oplossing. Heeft iemand een idee?
  3. Ik weet dat het bestaat een kennis in budejovice had het ook. Al zeker2 jaar geleden. Dus het bestaat wel en het werkte uistekend .
    • Donateur

RoJo

Zou je daar meer over te weten kunnen komen? Ik zit wel in Noord Tsjechië, maar als ik een naam van een provider heb kan ik misschien wat verder uitzoeken.
  4. T.mobile heeft een prepaid internet voor dag,week en maand.
    Engelse versie met dekkingskaart hier.
  5. Ben dus niet de enige.... Mobiel internet is vrij hopeloos daar. En wat ik heb kunnen vinden over WiFi is ook niet veel bij ons (Raspenava). Dus gaan we maar voor een ADSL verbinding. Kan nu alleen informatie vinden van O2. Misschien handig dat we onze bevindingen delen. Peter
    • Donateur

RoJo

Dat gebruiken wij nu ook. Werkt met een dongel. Gaat best wel redelijk, helaas is die verbinding ook niet altijd echt goed. Daarom nog steeds mijn belangstelling voor andere variabele opties.
  6. Rojo, dat wordt lastig die kennis is niet meer in leven....Wel weet ik dat het een lokale partij was dus daar zul je niets mee kunnen :(
    • Donateur

RoJo

Spijtig voor wat betreft die kennis, maar bedankt in ieder geval voor je reactie. Ik ga nog maar weer eens op zoek in de buurt.
    dennuzzz vindt dit leuk.
  7. Andere is O2.cz maar die is -als ik het snel even doorkijk- wel duurder.
    @ triaspeter je kan in jouw dorp terecht voor gratis internet in de bibliotheek. ;)
    Er is een map/kaart van Free-Wifi in CZ zie free-wifi.cz.(Raspenava staat daar ook bij maar dat klopt niet.)

Deel deze pagina