Tsjechische krant te koop in Nederland?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Er zijn geen Tsjechische kranten in NL te koop. Vroeger kon je nog wel ergens de Prague Post kopen, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden. Beste optie is om online te kijken: Idnes.cz, Blesk.cz of blader door de Tsjechische Metrokrant op metro.cz. Dit zijn maar een paar sites van Tsjechische kranten.
 

char

† In Memoriam
Ach,.. je zal ze de kost moeten geven die expres geen computer meenemen, en dan een krant (willen) kopen...En zeker op campings!!.. Ook nu nog!!... Op de camping staan en twee dagen oud nieuws lezen...

Dat is pas kamperen!!... Toch?..

Char.
 
De nederlandse kranten worden in CZ gedrukt, dat kun je ook zien want het is een kleiner formaat. En zeker geen oud nieuws, gewoon de krant van de dag zelf. Helaas lang niet overal en uiteraard meestal de Telegraaf.
Maar indien je een laptop hebt, stukken goedkoper. Het is niet meer te betalen, zo'n vakantiekrantje!
 

char

† In Memoriam
Het is niet meer te betalen, zo'n vakantiekrantje!

Daar hadden wij een mooi systeem voor... Bijvoorbeeld met 3 stellen een krant delen..Op maandag kocht ik de krant van zaterdag en mocht hem als eerste lezen en daarna gaf ik 'm door aan stel nr.2 die ' m na een paar uurtjes weer doorgaf aan stel nr.3..

Op dinsdag kocht stel nr.2 de krant en die kreeg ik dan via stel nr.3 aan het eind van de middag in handen....Enz, enz..

Volkomen belachelijk, natuurlijk!!... Want in de Toko op de camping keken we echt niet op een paar Guldens/Euro/Kronen bij de aanschaf van de nodige versnaperingen!!...:lmfao:..:cheers:

Char.
 
Wie heeft voor mij een (oude) Tsjechische krant?
Ik kom net uit Praag en behalve dat ik er daar één had kunnen kopen, lagen er ook stapels in het vliegtuig! Maar goed, daar heb ik nu niets aan, dus wie heeft er één voor mij? De datum doet er niet toe.
 
Bovenaan