Horeca Restaurants in Lipno nad Vltavou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,

Wij zijn vorig jaar ook in nad Vltavou geweest en hebben meerdere keren in Frymburk geeten. Hoe restaurant heten weet ik niet maar het ligt aan de rechterkant voordat je Frymburk binnen rijdt en het heeft een grote parkeerplaats voor. Ook aan te raden is een restaurant als je van Frymburk uit de over de 162 naar Krumlov rijd. Ook dit restaurant ligt aan de rechtse kant en is niet te missen. Heerlijk eten en niet duur.

smakelijk!
 
Halllo monique en Jeroen,

Wij hebben in 2003 op de camping naast het landal gelegen en gingen altijd eten in een restaurantje richting vyssi brod .het lag tegenover een voetbal veld aan de rechter kant en de uitbater heette Jan .
Ik kijk vanavond wel even hoe het ook alweer heette ...........
 
hoihoi

we zagen dat je uit nieuwstad komt....wij hebben ook in limburg gewoond ons hele leven lang(Echt en stevensweert) ...
Weet je misschien ook of het zo is, dat de prijzen voor tsjechen en buitenlanders anders zijn?
Ik had nl. zoiets gezien op een internetsite van een tsjechisch restaurant...de menukaart in tsjechisch is goedkoper dan in het engels..haha:D ach goedkoop is het toch al, dus wat maakt t ook uit he;)

groetjes!!!!
 

Marcel

Moderator
dan heb je het mooi mis miss corrie. wij komen nog genoeg komboffies tegen zonder duitse óf nederlandse óf engelse vertaling(en) van de kaart.
meestal zijn dat ook nog eens de beste (én goedkoopste) restaurantjes !!
 
wij gaan ook in die tijd voor het eerst en we zien wel wat we tegen komen heb een maat mee die vroeger er veel heen ging en zeg dat je er voor weinig veel kan eten en drinken voor de rest zien we het wel hebben er veel zin in wij gaan 16 tot 29 augustus .
neem je de honden ook mee ?????? wij nemen er twee mee
de derde gaat naar mijn schoonzus .
veel plezier daar
groeten willem
 
Marcel schreef:
dan heb je het mooi mis miss corrie. wij komen nog genoeg komboffies tegen zonder duitse óf nederlandse óf engelse vertaling(en) van de kaart.
Ik heb ook nergens geschreven dat ze er niet zijn, alleen maar dat wij ze dit jaar niet zijn tegengekomen!!!!
 
hallo monique en jeroen,

sorry voor de late reactie,leuk om ook weer eens wat limburgers op het forum aan te treffen!
zijn jullie ondertussen al geweest?wij wel en we hebben het weer eens fantastisch naar onze zin gehad !

Groetjes Heidi:D
 
2 restaurants

hoi, wij zijn dit jaar voor de 2e keer in Lipno geweest en we hebben 2 favoriete restaurants:
1. slunecna louka www.slunecnalouka.cz ligt tegenover het Landal park en er staat heel groot hotel op.
2. de andere ligt ook in Lipno, op de doorgaande weg bij het Landal park staat een groot geel bord met golf erop en een bord Pension
U Sojku (of zoiets). Je moet iig het bordje golf volgen de berg op en dan alsmaar de weg vervolgen.

Aanraders: in het hotel heerlijk pizza's uit de steenoven en in het pension kan je de beste biefstuk eten!

Smakelijk eten
 
Bovenaan