Oost-Europeanen zijn productiever dan Nederlanders Dat werkgevers liever Oost-Europeanen inhuren dan Nederlandse werklozen is logisch: ze presteren veel beter. Dat concludeert socioloog Jelmer Uitenhuis. Als ik een kas in het Westlandgebied of een distributiecentrum in de buurt van Rotterdam gehad zou hebben, dan kwam de gemeente Rotterdam binnenkort op bezoek. Omdat deze uitkeringsgerechtigden bij mij wil laten werken, in plaats van de Polen, Bulgaren of Tsjechen die ik nu in dienst heb. De kans dat ik 'nee' zou zeggen, is enorm. de Volkskrant
Goed voor tsjechie, goed voor Nederland, goed voor europa. Vroeger was groningen of Amsterdam buitenland. Voor de jeugd is Spanje wat voor ons de provincie was. Nederland is mondiaal een stad.
Danili, wilt u uitleggen wat er goed aan is dat geld, in NL verdiend, in Tsjechie of elders in Eurpa wordt uitgegeven?
Even off-topic, maar zo af en toe is het wel goed dit te melden: Citeer/Quote svp alleen indien dit echt nodig is en dan alleen de relevante delen. Reageer je op de laatst geplaatste reactie, dan is quoten totaal overbodig. (en zelf een beetje storend)
Ik vind het juist wel duidelijker dat quoten, je weet meteen waar diegene het over heeft, en op welk deel hij/zij reageerd. (De Google ads van jullie die storen veel meer)
Als je reageert op een bericht wat boven jouw bericht staat is quoten echt niet nodig. Ellenlange quotes zijn ook onprettig want dan worden de berichten wel erg lang. (Om van die reclames af te zijn kan je een donatie aan het forum doen, dan heb je er een jaar lang geen last van )