Kindvriendelijke campings

Topic in 'Kamperen' gestart door PuNkEnStEiN, 10-06-2007.

1. Vaak krijgen wij vragen over kindvriendelijke campings. Die zijn er genoeg in Tsjechië en er zijn er inmiddels ook al heel wat besproken op dit forum.

Om te voorkomen dat steeds weer dezelfde vraag wordt gesteld, heb ik hieronder alvast een begin van een lijstje gemaakt.

Wie nog meer kindvriendelijke campings weet (of qua kindvriendelijkheid juist slechte ervaringen heeft met campings op de lijst), kan dat in dit topic melden. Ik verwerk dit dan in de lijst, zodat e.e.a. actueel blijft.

Voor vragen over onderstaande campings verwijs ik naar de bestaande topics. Klik op de campingnaam en je wordt automatisch doorgesluisd.

Camping Annin
    Camping Besiny
    Camping Blanice (toegevoegd op aangeven van jan53, de eigenaar)
    Camping Fontana
    Camping Kdyne
    Camping Kostelec (toegevoegd op aangeven van Janny, eigenaar).
    Camping Na Stare Papirne
    Camping Nyrsko
    Camping Oase Praha
    Camping Papillon
    Camping Valek
    Camping Zebrakov (toegevoegd op aangeven van Rinus Bodbijl, webmaster)
    Camping Krok za Krokem Kemp (toegevoegd op aangeven van krok za krokem, eigenaar)

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. ;)
  2. De camping waar wij van de zomer waren, was voor ons de perfecte camping voor kleine kinderen ( wij hebben ze zelf in de leeftijd van 3,5,7)
    Het is een kleine camping, heel erg overzichtelijk, veel ruimte met oa:
    een zwembad
    een dierentuintje met Piggy als lievelingsdiertje van onze kids
    2 pony's om op te rijden
    een trampoline
    een tafeltennistafel
    badmindtonspullen
    etc
    Dit gaf ons een enorme rust omdat we niet steeds moesten kijken waar de kinderen zijn.

Kijk bij mijn onderwerp ( minicamping in de buurt van Hradek Karlove of bij het onderstaand adres.
    Fam. Boekhout
    Lhota pod Horickami cp 14
    55205 Horicky Tsjechie
    www.tbvakanties.nl

Wij zelf zijn wel blij dat er meer van dit soort adressen uitgewisseld worden. Onze dank!
    Dejan
  3. We willen ook een camping toevoegen waar we deze zomer zijn geweest.Ook een zeer kindvriendelijke camping wordt veel gedaan voor de kinderen.

Camping Chvalsiny

Groetjes Gerard en Erna

Deel deze pagina