Hallo, ik zit op scouting in Hengelo en nou wilden wij op zomerkamp naar Tsjechie gaan. Dit zijn onze eisen & wensen; -liefst een goedkope camping ( max 5 euro p.p.p.n) -een dorpje of stad op loopafstand ( of goedkoop ov) -veel recreatiemogelijkheden bijv: kanoverhuur, openluchtmuseum, kasteel enz. -vanaf de grens van duitsland niet verder dan ong 100 km -we gaan ongeveer met 30 man, dus een camping waar mensen speciaal voor rust komen, liever niet. We gaan er met de trein naartoe, dus een station in de buurt zou fijn zijn. Ik hoop op positieve reacties! bvd mvg rico.
Welkom Rico,gebruik de zoekfunctie eens op camping of Noord- en West Bohemen. Als je vanaf Dresden tot Regensburg een denkbeeldige lijn trekt en dan links van deze lijn zoekt,kom je wbt afstand aardig in de buurt.Succes met de voorbereiding.
Hallo, Misschien kun je profiteren van de ervaring van andere scoutinggroepen? Ik weet nl dat er een aantal jaren geleden scoutings zijn geweest die naar het reuzengebergte gingen. Hun organisator kwam uit Zetten. Wellicht kun je daar ook eens informeren. Ze gingen ook met de trein en kampeerden daar dan.
Dames en heren, Reclame voor de eigen accommodatie mag u - mits deze tenminste voldoet aan de eisen - per PM aan de vraagsteller doorsturen. Graag niet rechtstreeks op het forum, aangezien dat als reclame wordt beschouwd. Zie de huisregels.