Hells Angels meeting in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Foreign motorcycling gang heading for Prague, police on alert

PLZEN (PDM staff with CTK) 24 June - Hundreds of undesired motorcycling fans, members of the Hells Angels MC gang, are reportedly heading for Prague where they are to hold "a conference" on Saturday, a well informed police source has told CTK.

Volledig bericht klik hier
 
er komen een heleboel langs, maar ook heel veel politie... hoorde net dat het duitse opperhoofd terug is gestuurd bij de grens en dat elke motor gecontroleerd wordt en een aparte laan bij de grens moeten nemen, ik rij zo naar Munchen... ben benieuwd hoe het er uit ziet bij Rozvadov
 

Leen

† In Memoriam
Dat vraag ik mij al maanden af. Waar plakken die motorrijders hun vignet.
Of moet een motorrijder een vignet alleen maar bij zich hebben
 
Ik heb gisteren een hele zooi gehad op de Smartwings, nu verklaard het een hoop waarom ze allemaal naar PRaag gingen
smile.gif
 
Kwam vanmorgen inderdaad in de buurt van Dreesden een hele zooi nederlandse Hells Angels tegen...

Trouwens vriendelijke jongens, zagen mijn nederlandse kenteken en zwaaide vriendelijk....
 
Arno schreef:
Kwam vanmorgen inderdaad in de buurt van Dreesden een hele zooi nederlandse Hells Angels tegen...

Trouwens vriendelijke jongens, zagen mijn nederlandse kenteken en zwaaide vriendelijk....

Ja viel me ook op erg aardig waren ze, ik had een paar Engelse en Nederlandse kwamen hele interessante gesprekken uit
smile.gif
 

Leen

† In Memoriam
Vanmorgen een tiental in de metro van Zličin richting centrum.Rustige knapen die de stad wilden bekijken Hadden hun motoren in een parking gestald
 
Henk rij jij met 5 wielen? of reken jij je reserve wiel mee? hoop je op 8 julie te zien, wij zitten er al.
crazy.gif
 
Bovenaan