Hallo allemaal. ik ben op dit forum terechtgekomen omdat wij 21-7 een huisje in martinkovice hebben gehuurd. en omdat ik wat meer info wilde, ben ik gaan zoeken op google en zo vond ik dit forum (ben een paar uur aan het lezen geweest van de verhalen van Pozor pez). het wordt voor mij de tweede maal Tsjechië en ben helemaal weg van het land, zo geweldig, de eerste keer is in 2002 geweest. mvg Eddy
Eddy welkom op dit forum en ik verzeker je dat je er veel informatie kunt vinden. Je vakantie breng je door in een prachtig gebied in de buurt van Adrsprach, dat een bezoek meer dan waard is. Het is aan te bevelen ook even Polen in te trekken, want bij Kudowa Zdroj is een heel mooi natuurgebied. Alvast een goeie vakantie gewenst.
Welkom op dit forum. En een heel fijne vakantie toegewenst. Laat nog eens horen hoe het geweest is. Het Reuzengebergte zul je vast prachtig vinden.
Eddy welkom en ben je al door de verhalen van de Pes heen? Martinkovice valt onder de regio/okres Náchod of Kladské pomezí/grensgebied Kladsko zie ook de website kladskepomezi.cz/ in meerdere talen waar je een PDF kan vinden met tips voor uitstapjes met kinderen om uit te printen in EN+DE. De Broumovské stěny ligt om de hoek. Je kan ook de cyklobusy/fietsbus nemen zodat je gezellig ergens een pivo kan drinken. Prettige vakantie en laat hier wat horen hoe het geweest is.
Welkom Eddy, Net zoals bij jou was ik ook weg van het land na mijn eerste bezoek. Nu 20 juli vertrek ik voor de 23e keer naar Tsjechie, en ben nog niet uitgekeken. Heb ondertussen al heel veel gezien van het land , maar kan nog tot mijn 70e elk weekend naar ginds trekken wil ik alles (???) gezien hebben . Waar willen jullie naar toe? Een zeer goede vakantie toegewenst!!!