Golfmaten gezocht in Zuid-Bohemen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vanaf januari 2012 stop ik met werken en zal dan vaker en langer in Tsjechie zijn, om te beginnen van half april tot half juni.

Nu golf ik graag en het lijkt me leuk om samen met medelanders een balletje te slaan, het lietst op de baan van Bechyne of Hluboka, maar andere lokaties zijn natuurlijk bespreekbaar.

Wie voelt hier voor?

C.P.
 
Ik zou graag eens een ronde met je gelopen hebben. Maar wij zitten in het noorden (regio Vrchlabi), dus dat is niet zo handig. :( Veel succes in ieder geval met het vinden van golfers. En als zich een "noordelijke" golfer meldt dan houd ik me aanbevolen. Ik speel regelmatig in Prosecne.
 

Vodnik

† In Memoriam
Dit weekend hebben we een golf trainingsweekend in Prerov, Hotel Fit. Voor ons de tweede keer dat we golf spelen en ik ben zeer enthousiast over de training met een golf simulator en de zeer goed engels sprekende trainer (Jarek). Er worden zelfs video's gemaakt van je houding en swing.

We zijn met een groepje van 4 waarvan ik de enige niet-tsjech ben, van de overige drie tsjechen spreken er twee vloeiend engels. De trainer is daarom volledig twee talig aan het lesgeven.

Als er meer mensen interesse hebben in zo'n golf weekend kunnen we mischien iets organiseren?

Deze training is ook interessant voor mensen die al een beetje golf spelen, het is iet alleen maar trainingsslagen maar ook een rondje op een court via de simulator.

Pieter
 
Wij hebben een hele lijst met golfbanen in de buurt, daar gaat het niet om. Wij zijn op zoek naar mensen om samen mee te golfen, in de buurt van Ceske Budejovice.
 
Wij hebben een hele lijst met golfbanen in de buurt, daar gaat het niet om. Wij zijn op zoek naar mensen om samen mee te golfen, in de buurt van Ceske Budejovice.
Ik ook nog steeds, maar dan in de buurt van Jilemnice / Vrchlabi.
 
Bovenaan