Ja en met pijn in mijn hartje ga ik er weer niet heen. Heel veel plezier aan alle film freaks en goed op jullie spullen letten!!!
Ja, zoals overal in de wereld, maar daar altijd nog meer. Ik heb al paar situaties meegemaakt. Mensen daar genieten van films, muziek, alles meestal buiten, dus slokje hoort er bij en rugzakje neerleggen naast jou - een mooie prooi voor anderen. Speciaals, praat je vreemde taal, dan ben je heel populaire bij Tsjechische crimineeltjes.
Belgische film wint eerste prijs op filmfestival Karlovy Vary Een Belgische film, "Un ange à la mer" heeft de eerste prijs gewonnen op het 44ste filmfestival van Karlovy Vary. Dat heeft een zevenkoppige jury beslist. De film werd gekozen uit een totaal van 14 films. "Un ange à la mer" is een verontrustend familiedrama dat het verhaal vertelt van de relatie tussen een suïcidale vader en zijn 12-jarige zoon. Het festival in het Tsjechisch kuuroord Karlovy Vary, dichtbij de Duitse grens, is een van 's werelds oudste filmfestivals. In totaal 226 films uit 64 landen werden tijdens het acht dagen durende festival uitgezonden, 19 wereldpremières inbegrepen. (belga/edp) 11/07/09 21u43