Dobronice / Bechyne - Zuid Bohemen

Topic in 'Zuid Bohemen' gestart door mulder, 28-11-2007.

1. Goed eten kun je bij U Pichlu , op het grote plein in Bechyne!
    Ze hebben de kaart ook in het Engels en Duits!
  2. Ik heb het oude topic van mulder met deze samengevoegd om te voorkomen dat al dezelfde attracties en bezienswaardigheden wederom de revue passeren. Topic goed doorlezen en je weet alles. ;)
  3. Freddy2005 † In Memoriam

Hou er rekening mee dat er een absolute nultolerantie is op alkoholgebruik, ...dat er steeds meer snelheidscontrole is, ...dat de snelheid van 50km/u in de dorpskernen moet gerespecteerd worden, ...dat er met lichten aan gereden wordt, ...dat een "STOP" bord echt opgevolgd wordt door iedere bestuurder en dat er nogal wat kleine en grotere wegenwerken zijn. Dit laatste is alleen goed naar de toekomst toe en is geenszins een verwijt. Verder de verkeers- en parkeerregels volgen en alles komt goed.

"Pozor vlak" bij een overweg betekent niet dat het er waterpas vlak is, maar dat je dient op te letten. Veelal staat er ook een "STOP"-bord.

Dat je op de autoweg een tolvignet nodig hebt, wist je allicht reeds.

4. Bedankt Paula,
    Ik had een vermoeden dat het dat huis zou zijn.
    Ik denk dat er ondertussen een overkapping (serre) over dat ene zwembad gezet is?
    Zo te zien kunnen we vanuit de tuin ineens vissen en zwemmen?... :stout::top:
    Volgens mijn info zouden het 2 apart verhuurde huizen zijn. Ik heb het andere gedeelte trouwens ook gevonden op internet als apart verhuurd gedeelte...en het blijkt die periode zelfs al verhuurd te zijn..;hopelijk leuke mensen :cheers:

Allemaal al wreed bedankt voor de info die ik gekregen heb...

Ik ben al een heel eind geholpen hiermee...
    Is net of jullie één grote familie zijn..;tof!!

Zal alles nog eens rustig doornemen...

Oh ja...nog een vraagje .. Kan ik daar in de buurt fietsen huren?? Er blijken in het huis wel 2 mountainbikes aanwezig te zijn...maar dan heb ik er alleszins nog 1 nodig...
  5. mulder Geroyeerd Lid

wat leuk dat andere mensen nu ook wat hebben aan alle info die ik heb verkregen.

ik heb alleen probleem met dat ik vorig jaar alles al heb gedaan.
    dit jaar gaan we dus maar eens een relaxt vakantie doen

dit houd in

lekker eten
    puppy mee op vakantie is dan inmiddels 1 dus lekker wandelen
    vissen
    zwemmen

en natuurlijk baileys drinken en voor de kerels bier

geld moet rollen is ons motto
  6. Volgens mij las ik al eerder dat je nog niet in cesky Krumlov was geweest Mulder. Dus daar kun je in elk geval nog heengaan.
  7. mulder Geroyeerd Lid

ja we gaan doen

1 dag ceske krumlov
    1 dag tabor naar het hussietenmuseum
    1 dag gaan we nog eens naar kasteel in tabor(alleen 1 ben er vorig jaar geweest)

verder gaan we lekker elke dag vissen,zwemmen,wandelen in de omgeving en vooral geld uitgeven
  8. Ach en wie weet kom je tijdens een ritje nog onverwacht leuke dingen tegen.

En dat geld uitgeven is ook ons motto elk jaar...
  9. mulder Geroyeerd Lid

hahah wat leuk is dat he?
    alleen word tjechie wel elk jaar wat duurder

dit wordt ons laatste jaar tjechie.

volgend jaar gaan we naar duitsland toe

nou gegroet
  10. Ja zo'n 20 km ten noorden van Znojmo voor Char en Paula dit is ook gewoon Tsjechie.

Deel deze pagina