owk dankjewel noekie. wat heb jij met de omgeving dobronice? ben je er soms zelf een keer geweest of woont er een bekende van je? groetjes irene
ik ben er een keer op vakantie geweest, ik zat bij cesky budejovice. maar dat is toch redelijk in de buurt.
ja dat klopt daar zijn wij ook heen geweest erg leuk stadje alleen we hadden het er snel bekeken. wij bekijken alleen de winkeltjes die wij leuk vinden namelijk ik mis Tsjechië al heel erg we hebben wel veel contact met de famillie waarover ik vertelde in mijn reisverslag. we emailen veel met ze en we misssen elkaar heel erg helaas is de vakantie altijd sneller voorbij dan dat je eigenlijk zou willen,maar volgend jaar gaan we terug en dat wordt het laatste jaar. mijn vriend en ik hebben kinder plannen en gaan dus dan niet op vakantie kusjes
hallo kan iemand me vertellen waar je een visvergunning kan kopen in de buurt van dobronice? we hebben alles afgezocht maar hebben het niey kunnen vinden. het is allemaal goed gegaan alleen moesten we de laatste avond stoppen met vissen van 3 mannen die achteraf controleurs bleken te zijn. tjechische controleurs die geen woord engels of duits spraken dus erg associaal vonden wij groeten
Ben je dan verplicht buiten je eigen taal ook nog een andere taal te spreken? Daar heb ik nog nooit van gehoord!!
Is het juist niet asociaal om te gaan vissen zonder vergunning terwijl je weet dat je er eentje behoort te hebben? Want een poos terug schreef je er hier zelf al over op het forum.
Ik had, met enige tegenzin, toen al gelijk..Cryptisch gezien dus.. Ik zie dat de gids al weer besproken is!!...Eeeuh, Gids,.. vergeet niet te vertellen dat je aan de overkant (200 meter) ook gezellig wat te drinken kunt kopen!!....Want nu moesten wij het zelf ontdekken!!.. Of een geboortekaartje?... Char. ______________________________________________________ Char. ...begrijpt het wel,..Was vroeger manager van : The Simple Minds...
Mulder, een Engelsman, Fransman of Duitser spreekt meestal ook geen woord over hun eigen landgrens, dus ik vind dit wel een erg associale opmerking van jou
Volgens mij is zo langzamerhand ieder hoekje en elke wetenswaardigheid van deze plaats hier besproken en gezien de toon wordt 't hoog tijd dit onderwerp naar het achief te verhuizen. Een discussie over het vissen met- of zonder vergunningen kan elders gevoerd worden.
hallo allemaal we gaan weer terug naar huis valenta in dobronice. we hebben net weer geboekt voor de eerste 3 weken in augustus. dus paula mischien zien we elkaar wel weer. mijn vriend en ik hebben een jack russel puppy gekocht van 9 weken oud en als die vrienden wordt met de jack russel van me ouders gaat ook onze hond mee naar tjechie. verder gaat het naar omstandigheden nog steeds slecht. 18 december wordt ik mischien eindelijk geopereerd aan mijn enkelbanden groeten irene
Dobronice ik heb nog wat vragen weet iemand nog leuke tips in de omgeving van dobronice? heb al heel veel dingen op papier,want we zijn er vorig jaar ook geweest maar mischien dat iemand nog wat weet groeten mulder