woordenboek en vertaalmachine zijn twee totaal verschillende dingen! Die woordenboeken zijn goed, ik gebruik zelf euroglot.
Die heb ik al een tijdje op mijn mob. Ik had je vraag niet gelezen over de link, had het laatst toevallig nog gestuurd aan een forumlid die er iets over had geschreven, maar ook de link niet had. Je kan er ook skigebieden en sneeuwhoogtes mee vinden. Ik hoop dat ik het voor de reddingsdienst iig nooit nodig zal hebben.
Gratis app voor vissen in Tsjechië SmartCHYTEJ.cz alleen in Tsjechische taal. Handig om de dichtstbijzijnde visstek te vinden.
Catalogus van diverse (gratis) apps kan je vinden op m.lwi.cz niet alleen voor andriod of ipod maar ook andere mobieltjes. Bij de omschrijving staat of er meerdere talen zijn zoals bv Ostrava en Moravisch-Silezische Regio.
Voor Praag van de Ov-maatschappij een app met diverse trips ,interactieve kaart ,actuele OV-informatie etc.
Laatst hoorde ik van iemand over een Tsjechische buienradar, heb al even gezocht maar kan hem niet vinden. De naam zou iets moeten zijn als I radar oid. Wie weet meer? Overigens heb ik een Android toestel...
Aha i radar is een iphone app (net als meteo overigens), daarom kon ik hem niet vinden...bedankt mw kuurgast!
Kijk voor Android maar eens in de google play store, zoeken op "Czech Android" https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.apksoft.android.czechandroid Andre
Heb net Meteor op de telefoon gezet. En die werkt prima. Lijkt me heel handig als we in Tsjechië zijn. Als je op de link van Meteor klikt kan je de app downloaden naar je telefoon mits je een googleaccount hebt. Hij zoekt dan zelf je telefoon en het is voor elkaar.