Caravan Camp Petraskuv Dvur - Cesky Krumlov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hello,
Heeft er iemand ervaring met Caravan Camp Petraskuv Dvur in Cesky Krumlov? Dit is naar ik meen een Tsjechische Camping. Hoe is het gesteld met het sanitair? Hoeveel ampère krijgt men?
Groetjes
President
 
Hallo President,
Wij hebben al drie keer op deze camping gestaan en het was iedere keer weer een feest. Vooral op het veld, rechts van de weg. Daar zijn geen rechte paden, waar je dan netjes in rijtjes naast elkaar staat ('t is maar waar je van houdt). Wel zijn er "her en der" verlichte paaltjes met een aantal stopkontakten, waar gewoon 220V uitkomt (hoeveel ampère dat is, weet ik niet). Er kamperen veel groepen en doortrekkers. Het wisselt er ook veel van nationaliteit. Er loopt een snelstromend beekje waarin je verkoeling kunt zoeken bij warm weer en er is ook genoeg schaduw. Ook zijn er kampvuurplaatsen. Er is een restaurantje, waar je prima kunt eten. Het sanitair is ook uitstekend.
Je kunt via een binnenweg, die parallel loopt aan de hoofdweg, naar Ceské Krumlov wandelen (30 min.) of fietsen (15 min.) zodat je geen problemen hebt met parkeren, want het is een enorm populair stadje!
Liesa.
 
Hallo,

Deze zomer trekken we (2 volwassenen en 3 kinderen) na een weekje Praag verder naar het zuiden.
Waarschijnlijk zal het camping Petraskuv Dvur in Cesky Krumlov worden.
Heeft er iemand ervaring met deze camping ?
Is reserveren wenselijk ?
Of raden jullie een andere camping aan ?

Alvast bedankt,
Kuve
 
Hallo,camp petrakuv dvur, is veranderd in een eco park (staat vol met zonne collectoren),:kwaad:,ze staan op 3m hoge palen , waar je de caravan onder kunt plaatsen.een voordeel, je staat altijd droog.Het is nu dus een eco park + camping.PS het sanitair is erg goed.MVG.Hay.

cimg2830c.jpg
 
Hallo,de zonne collectoren worden nog op de golfplaten gemonteerd,nee het leuke van kamperen is eraf. :kwaad: De staanplaats is niet duur.Voordeel,je hebt altijd schaduw voor caravan of tent, en vrij van storm en regen.:ja: Schaduwvrije plekken zijn er nog voldoende.Nogmaals het sanitair is erg goed,incl.deuren inplaats van vieze gordijnen .
 

Vodnik

† In Memoriam
En gratis electriciteit ?


De panelen waren vorige week op het tsjechische TV journaal, probleempje, teveel sneeuw! De panelen (en het zijn er nogal wat) moesten met vegers schoongemaakt worden.
 
Ach je kan altijd op het kampeerveld aan de andere kant van de camping gaan staan hoor! Is heel erg leuk en gezellig. Ik ben het ermee eens dat de panelen er niet uit zien maar de camping zelf maakt alles voor mij wel weer goed. Goeie prijs, goed eten, lieve mensen, gezellig veld met veel nationaliteiten, leuke kampvuur plekken, lekker koel beekje, dicht bij de mooiste stad van de wereld (lees Cesky Krumlov), electriciteit, goede sanitair, etc etc!
 
Bovenaan