Camping gezocht omg. Sumava Woud/Cesky Krumlov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

H

Hans.

Guest
Hallo, beste mensen.
Helemaal nieuw en toch al een vraag. Maar daar is het voor, toch?
Mijn keuze gaat dit jaar naar het Sumava woud uit. En dan denk ik aan de omgeving Cesky Krumlov en/of vandaar richting het Lipno meer. Net als iedereen hebben we wensen waaraan een camping voor ons aan zou mogen voldoen.
Tenten een ruime plaats, rust, mooi uitzicht, stroom, eenvoudig, maar wel een schone wc.
Wij willen gaan fietsen in de bergen en wandelen. Gewoon lekker inspannen in den vreemde.De rustdagen bestaan uit zonnen en zwemmen met een ritje Lipno meer of elders.
Kortom, wij redden onszelf. Wie geeft een goede tip.
Zelf heb ik de camping Chvalsiny gevonden maar daar lijkt het mij te druk en opeen gepakt voor mijn normen. We hebben geen kinderen mee dus daar hoeven we niet aan te denken.
Nou kenners, wie helpt ons.
Tot mails? groeten van Hans.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omgeving

Er is een heel rustige camping in Antygl-Srni, maar dat is hartje Sumava en verder van Lipno dus weet ik niet of dat is wat je zoekt.
 
H

Hans.

Guest
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omge

Hallo, baffie.
Fijn dat je een reaktie geeft. Het is inderdaad wel wat ver van het lipnomeer maar een andere zwemgelegenheid is mij ook best. Die zal er wel zijn neem ik aan. Kun je nog wat meer informatie geven van de camping?
Doei, Hans.
En andere aanbevelingen zijn natuurlijk ook welkom.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omge

volgens een boekje van eceat is er maar 1 camping in het sumava zelf volgens mij dit is een boerencamping heel klein maar ook heel erg rustig gelegen aan een weg waar bijna geen verkeer komt.wij waren vorig jaar op camping anin dat was ook leuk
 
H

Hans.

Guest
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omge

Het hoeft ook niet perse in het Sumavawoud, hoor. Er tegenaan of er vlak bij is ook goed. Ik heb als is even naar de camping van baffie gezocht maar kan daar nog niet zo veel van vinden. Maar roept u maar. Ik ga wel verder met zoeken. Of de tips nakijken.
Doei, Hans.
 
H

Hans.

Guest
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omge

Oke, baffie, bedankt. De url heb ik maar gelijk opgeslagen want daar stond wel meer moois bij. En ja, dat zwemmen moet je niet helemaal letterlijk lezen. Het gaat mij erom dat je bij warm weer effe je koppie onder water kan stoppen. En als het te hard stroomt of het water te vies is dan is dat niet echt lekker. Maar kan dat daar wel?
Doei, Dump.

P.s. Sorry voor de vele vragen maar ik probeer me een beeld te vormen.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omge

Tja verfrissen is zeker te doen, en proper is het ook. Enkel kan het nogal koud zijn, je zit tenslotte met een soort bergrivier.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omgeving

Wij zijn verleden jaar naar camping www.camp.cz/frymburk geweest. Is ons prima bevallen. Een camping met een Nederlandse eigenaar en aan het Lipnomeer. Onze kinderen konden zo vanuit de tent het meer inlopen. Succes met het zoeken.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omgeving

Hallo Hans
Wanneer gaan jullie op vakantie? Misschien reageer ik wel veel te laat, maar ik ben nog maar net lid en ben nog erg druk met het lezen van alle berichten.
Wij gaan over twee week naar C. Krumlov en hebben op ongeveer 3 km afstand een hele leuke camping gevonden die ook een eigen site heeft, www.petraskuv-dvur.cz met heel veel foto's. Graag niet allemaal tegelijk hier naar toe, hoor!!!

bye.gif
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omgeving

geen onaardige camping.niet helemaal vlak met een beekje.mooie omgeving.
 
Re: Gezocht Camping-Sumava Woud/Cesky Krumlov omgeving

ha die Hans

Kijk ook eens op www.camping-tsjechie.nl die ligt ook in de sumava en is ook terug te vinden op www.eceat.nl als je bij Tsjechië campings kijkt. Wij zijn er zelf geweest en het is ons prime bevallen, lekker rustig en midden in de natuur ook is er dicht bij een zwemmeer met mooie ligweide plus minus 10 km van de camping. Laats al een fototje geplaats hier komt een andere is overigens gemaakt vanaf de camping.

Veel plezier en mooi weer
Joepie
 

Bijlagen

  • 60070-Copy of Copy of PA010011.JPG
    60070-Copy of Copy of PA010011.JPG
    23 KB · Bekeken: 8
Bovenaan