Bungalowparken?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wie weet waar bungalowparken zijn in Tsjechie ? Ik kan alleen het park van Landal Greenparks vinden aan het Lipnomeer, zijn daar zelf al eens geweest en het was prima, maar er moeten toch meer zijn ?
Voor volgend voorjaar zoeken wij nog een mooi park(je) het liefst in de omgeving van Praag of in Moravie. Wij hebben nu 2 keer gehuurd van een particulier maar het is toch niet echt bevallen jammergenoeg.
Op het plaatje op internet lijkt het altijd veel mooier dan het in het echt is, wij zijn niet heel veeleisend maar een beetje een schoon huis wil je toch wel graag....!!! Dus nu willen wij onze pijlen richten op een leuk bungalowparkje, alle tips welkom !!!
 
Weinig bungalowparken in Tsjechie (ik vind het zelf geen nadeel). Misschien kan iemand anders helpen. Maar in omgeving Praag kan je toch echt in mooi huis goed vertoeven. Of in hotel...
Veel succes!
 
misschien niet echt een bungalowpark, maar toch het vermelden waard:
Op camping Fontana ( met de zoekfunktie wel te vinden hier) worden ook 6 prachtige bungalows verhuurd.
De camping heeft zwembad/meer/snackbar/broodverkoop/animatie.
Er zijn campingplaatsen, huurtenten en dus de bungalows.
Op de site worden de huzen nog niet vermeld , maar misschien kan je er een mail aan wagen en wil Rein je verdere info geven.
 
In dit topic kan je meer over camping Fontana lezen. In de fotogalerij van de campingwebsite zag ik wel een foto van de chalets. Het zijn houten huisjes, niet al te klein zo te zien. Wel het vermelden waard dat Fontana een christelijke camping is. Voor sommigen zal dat een aanbeveling zijn, maar voor anderen juist niet. 't Is maar waar je van houdt. ;)
 
Hoogenboom vakantieparken heeft ook park aan het Lipnomeer... verder zijn er naar mijn weten alleen wat kleine vakantieparkjes die niet te vergelijken zijn met Landal....

Ik heb op deze pagina een klein overzichtje gemaakt van de vakantieparken (parkjes) in Tsjechië....
 
Bovenaan