Re: Wie weet meer over camping Babylon? Ik ken de camping niet, maar heb wel geprobeerd er iets over te vinden. Alleen op mapy CZ het volgende gevonden: Meer info: http://www.mapy.cz/handler.py?action=detail&mapWidth=552&mapHeight=420&tableName=kempy&key=597&objectType=0 Totaal oppervlak: 3000m2 - piepklein dus
Re: Wie weet meer over camping Babylon? Bezbarierovy pristup, betekent dat niet 'drempelloos terrein', oftewel toegankelijk voor invaliden?
Re: Wie weet meer over camping Babylon? Bedankt pasqual voor de moeite die je hebt genomen om dit even voor mij uit te zoeken. gr.arie vd w
Re: Wie weet meer over camping Babylon? dit is best een goede camping.wij hebben er positieve ervaringen gehad
Re: Wie weet meer over camping Babylon? Arie Volgens mij is dit hem Hij heet tenminste Babylon www.babylon-obec.cz/autokemp theo
Re: Wie weet meer over camping Babylon? Erg welkom zijn de gasten er niet. Dit staat op de website: "AUTOKEMP BABYLON Ltd. Are locking forvard to your visit" Kom je nietsvermoedend aanrijden, gooien ze het hek voor je neus op slot!
Re: Wie weet meer over camping Babylon? Had ook graag iets meer willen weten over de omgeving daar. Alle info is welkom. gr. arie vd w