Hallo allemaal, Heeft er iemand ervaring met Autocamp Terasy? Ik ben op zoek naar een huisje voor 2 volw. & 2 kids, het liefste op een camping. Evt gaan er nog 2 mensen mee, dus huisje mag iets groter zijn. De kids zijn 1,5 jaar oud bijna, dus zou fijn zijn als er een strandje oid vlakbij zit. Iemand tips?
De naam van die camping zegt mij niets. In welke plaats is die camping? Misschien zijn er in die omgeving nog meer mogelijkheden. Maar dan moeten we wel weten waar je wat zoekt. Char.
Ik heb dit gevonden over autokemp-terasy Vreemd genoeg wordt er hier op deze link geen adres genoemd. info over de omgeving (edit, ik zie dat er hierboven inmiddels een link naar de camping geplaatst is)
Autocamp Terasy is gelegen in Rájov, dat is halfweg tussen Plzen en Stříbro. De camping heeft geen website en staat niet op mapy. Het wordt soms ook Autokemp Pňovany genoemd. Hier en daar is er iets te vinden, zelfs een Nederlandstalig webadres maar die doet het niet. campingplatze.cz Ik weet niet of de prijzen in de link door tsjechie geplaatst actueel zijn, hun wisselkoers alvast niet, 28 kronen voor een euro!