Autocamp Podrouzek - Netolice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Heeey iedereen!ik wil even mijn ervaringen vertellen over de camping podrouzek.Het ligt in Netolive(zuid Tsjechie,omgeving C.Budejovice)
het izz een super camping.
-goed sanitair
-aardige mensen.
-niet te duur
-leuke stadjes in de buurt enzz.

het izz echt de perfecte camping en ik hoop dat er ook een stel jongeren weer heen gaan dit jaar want vorig jaar was echt super..met uitgaan enzz(het uitgaansleven van de tsjechen is wel anders dan nederlanders) minder te doen en niet zo modern.

Ik hoop dat er veel mensen komen naar deze camping!
laugh.gif

groetjes robin ..wil je meer over de camping weten mail me dan op rob_in87@hotmail.com !

Owjah meer info kun je vinden op www.netolice.cz of www.autocamp-podrouzek.cz!
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

smile.gif
heb je aandelen in die camping
smile.gif


Het uitgaansleven is idd anders. Maar als er niet zo veel te doen is... Dat ligt aan je zelf.... Want ik kan niet echt een verschil is de activiteiten vinden, binnen het uitgaansleven, tussen Nederland en Tsjechië.
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

haai lief broertje van mij zit je ook al netolice te promoten !!!
goed id.
het iss een super leuke camping met erg veel jongelui ...tenmiste dat was vorig jaar!!
er is een disco in het dorp maar erg anders dan in nederland...voor meer info mail robin of mij want we komen er al erg lang..
smiley20.gif
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

Hallo, ligt de camping aan een meer? Kan je daar zwemmen en bevoorbeeld surfen oid? Kan je er fietsen huren?
Groeten Emma
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

Nou, toen we een tijdje geleden in de herfstvakantie naar Netolice zijn gegaan,was al het water weg.In denk in verband met al het giftige alg wat er eerst was maar dat is er nu gelukkig niet meer.Ik ga ervan uit dat deze zomer er weer water is in het meer.Het is best een groor meer en je kan er wel zwemmen.Het is ook ideaal voor het surfen omdat er best vaak wind is.En of je er fietsen kan huren....volgens mij niet...ik weet het niet meer zeker hoor!
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

wij zijn twee jaar geleden in netolice geweest en toen was het ook erg groen water van de blauwalg en heel erg vies.
 
Re: Camping Podrouzek in Netolice (omg. Ceske Budejovice)

het is allang niet meer vies!!!!!!!!!!
er was eerst blauwalg maar dat kwam omdat het rond de 40 graden was..
 
Autocamp Netolice

Ahoj Iedereen!

Jak se mas? ;) Ik wou even aan jullie vragen wie er de komende zomervakantie van plan zijn om naar camping Podrouzek in Netolice te gaan! :D Het is een ontzettend leuke camping voor jongeren en kinderen maar ook voor andere leeftijden! :D

Misschien tot dan!

Groetjes Robin
 
Misschien handig om er een datum bij te vermelden wanneer jij er zelf bent.
Of wil je weten welke forumlezers gaan zodat jij in een andere periode kan om het te vermijden mensen van het forum tegen te komen. :deuk: :deuk: :deuk:
 
netolice

haha nee hoor tsjechie, ik zou het juist hartstikke gezellig vinden om mensen van het forum op de camping tegen te komen!;) :D En we zijn trouwens van plan om waarschijnlijk 8 Juli naar Tsjechie te gaan... we overnachten dan bij een plaatsje genaamd Kothen-Duitsland (perfecte plek om te overnachten bij afslag Bad Bruckenau - Volkers net in Bayern). Dus we komen als het goed is 9 Juli laat in de middag aan:)

Dus als jullie zelf nog kinderen hebben rond 16-20 jaar dan komt dat geweldig uit want in het plaatsje zijn restaurants waar je heerlijk kan eten of wat drinken voor een prijs waar je je rot om lacht zo goedkoop is het...maar wel heel goed!:) Wij gaan vaak uit eten bij U Kleinu, een wegrestaurant gelegen in Vitejovice aan de kant van de weg van Netolice naar Prachatice. Ook is er elke woensdag er vrijdag in de stad een disco( van woensdag 10 uur tot 1 uur en vrijdag van 10 uur tot 3 uur s'nachts) Op de camping kan je tafeltennissen, volleyballen op het strand, zwemmen(groot meer), er is een speeltuin met schommels.

Groetjes Robin
 
Ik ga voor 4 weken op vakantie naar Netolice en ik vertrek morgen al, dus ik wel bij deze iedereen van het forum een fijne vakantie wensen!

Groetjes,

Robin Hardwick
 
Bovenaan