![]() |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
en de platte koeken moet je ook zeker kopen..
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
|
Hoi Loeki,
Welkom op dit forum. We zijn vorig jaar 1,5 week in de nabijheid geweest. We stonden op camping Ontario in Kyselka. Karlovy VAry is een mooie stad, maard aar is al genoeg over geschreven. Een eindje verder ligt het klooster Tepla, dat zeker de moeite waard is en rijdt dan vandaaruit door naar Marianske Lazny, zeker ook de moeite waard. Het rijden in bergen (nou ja "bergen") is niet gevaarlijk. Het lijkt op de ardennen, dus geene cht steile hellingen en klimmen. Ik heb daar redelijk wat gefietst en heb het zeker overleeft. Nee, maak je daar maar geen zorgen over. Verder zoek gerust in het forum. er staat veel over geschreven |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nu je het zegt:
ik heb nog geen enkele disco gezien in Karlovy Vary. Je ziet er over het algemeen oudere Russen lopen die aan een opknapbeurt toe zijn. Onderwijl lurken ze water. ik betwijfel dat het publiek daar interesse heeft in een disco. Je hebt er wel een prachtig gebouw bestemd voor klassieke uitvoeringen. Dus helaas van mijn kant: geen info. Groet van een zwingende Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Karlovy Vary
Daar moet je geweest zijn.
Allemaal gezonde watertjes. Baden. Nog gezonder worden. waterje drinken uit alle mogelijke bronnen. Mooie gebouwen bekijken. Mensen kijken. En daar gaat het hier om. Mensen kijken. Vooral naar de echte Kalovyvaranen. Je zou toch verwachten dat die meiden van tachtig eruit zouden zien als zestig. En die van zestig als veertig. Niets is minder waar. De meisjes van veertig ogen als zestig en die van zestig als tachtig. Hoe zou dat komen? Zijn die watertjes dan toch niet zo goed voor je donder? Zit er te veel ijzer in en gaan de mensen vroegtijdig eroderen? Net als het belang van de kooktijd van eieren moet er toch een verklaring zijn. Zou het hier ook zo zijn dat je op hoogte leeft de druk een negatieve invloed heeft op het gestel. En dat daar geen watertje tegenop gewassen is? Den vraag luidt dan ook: Moet ik nog steeds gaan kuren? Groeten van een bezienswaardige Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Nieuw Lid
|
Heeeeeel erg bedankt voor alle tips voor trips.
Erg leuk om te lezen en krijg gelijk zin om er heen te gaan Is net zomervakantie geweest en moeten dus nog even wachten. :traan: Maar ja kan niet alles hebben |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Legende
|
En dat Freddy, ben ik volkomen met je eens.
Ik heb in Karlovy Vary altijd het gevoel dat ik "het" niet gevonden heb!! (Die Gems op die rots (die op alle postkaarten staat) heb ik trouwens nog nooit gevonden) Laatst aangepast door Corrie; 27-02-07 om 19:24 |
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|