![]() |
|
|
#21 |
|
Ik heb wel eens round up gekocht in Tsjechie.
Hels spul. Daarna in Nederland. Nou dat Nederlandse spul doet bijna niets, is sterk afgezwakt. Ter geruststelling: ik gebruik het niet meer omdat de buurman mij er op wees dat het spul in de drinkwatervoorziening terecht komt. Dus onkruid in het gras accepteer ik. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Forum Freak
|
Misschien is dat zo wie zo wel een goed idee, de natuur accepteren!!!
Tenslotte is dat het "origineel" en hoort dat op die plaats!! ![]() |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Moderator
|
Kom nou zeg, Corrie... Hebben de mensen net voor veel geld een leuk huisie in Tsjechië gekocht en dan moeten ze tegen onkruid in het gazon aankijken? Uitroeien die troep, maakt niet uit waarmee, ongeacht de gevolgen!!!
![]() DOOD AAN HET ONKRUID!!! ![]() PS. Iemand al Agent Orange geprobeerd? ![]() |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Punk, is dat die ene Agent met één bewegende arm, met een pivo in de hand?
Uit dat andere Topic? Char. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Moderator
|
Neuh, da's Agent Pivo, char.
![]() |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
VIP Lid
|
Ook in Tsjechie de verdunde en onverdunde versie verkrijgbaar.
De verdunde versie werkt voor geen meter! Beter werkt het dan om zijn met een beetje afwasmiddel te verdunnen en dit op het onkruid te spuiten. Het liefst in de zon, s'morgens gespoten, s'middags is het bruin! |
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
VIP Lid
|
Klopt dat er wel wat onkruid deze actie overleeft, maar een tweede of derde keer overleven ze niet!
Chloor lijkt me niet verstandig ivm het drinkwater! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Volwaardig Lid
|
heb naast dit forum ook advies gevraagd van mn nederlandse tuinder/boeren vrienden en die hadden het over groeimiddelen die niet schadelijk zijn voor koeien en schapen en gras..maar wel al het onkruid "Dood roeien" aa mix of MCPP, heb het alleen nog niet gevonden, waarschijnlijk allee bij groothandel voor boeren te krijgen..of weet iemand hier op het forum er meer van?
|
|
|
|