![]() |
|
|
#11 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
he bedankt voor die hele mooie site. daar heb je wat aan adri |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Volwaardig Lid
|
Prachtig Freddy!
Ik werd er even stil van al dat moois... groeten, Dennis ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Super Lid
|
mooie site, en vooral de plaatjes zijn mooi, echt goed om je vakantie voor te bereiden lijkt me( of na te genieten van je vakantie
) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
wouw, en dit is nu de Tsjechié die ik bedoel .Dit is een hele mooie site voor al de mensen die nog niet echt zien ,hoe verschrikkelijk mooi Tsjechië nu eigenlijk is .
![]() |
|
|
|
|
|
#16 |
|
VIP Lid
|
Mooie site, ook bij mij staat die inmiddels al bij mijn favorieten!
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Steeds weer verbaas je me Freddy.
Want iedere keer duikt er weer iets moois op van jouw hand. Of soms duik jezelf opeens naast ons op. Maar altijd is het voor mij positief. dank je voor de mooie site. Ik vraag me wel eens af of je ook nog slaapt of enkel voor ons op zoek bent? Hilde en fam. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Forum Freak
|
We hebben net een kamp gehad met natuurfrieken in de Witte Karpaten. Veel van wat hier aan bloemen staat hebben we ook gezien, schitterend Freddy, dank je wel.
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Ik zat net even ademloos foto's te bekijken, prachtige site die je gevonden hebt Freddy
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Legende
|
Opnieuw heb ik een mooie site gevonden met natuurfoto's van een aantal Tsjechische fotografen. Foto's van dieren, maar ook landschappen, luchtopnames, architectuur en andere motieven. Ook andere landen en werelddelen komen aan bod.
www.naturfoto.cz Veel kijkplezier. |
|
|
|