![]() |
|
|
#191 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Forum Freak
|
Mos groeit (voor zover ik weet) ook niet onder water maar op hooguit zeer vochtige grond!!
|
|
|
|
|
|
#194 |
|
Forum Freak
|
Ja, daar heb je volgens mij gelijk in.
Aniva schreef heel veel bladzijde terug; Kolonie's van cellen met slijm bijelkaar gehouden. Het is iets tussen Algen, schimmels en SPONS. Toch gek als je dit intypt, dat er niets uitkomt wat er ook maar in de buurt komt. Ik heb het op allerlei manieren geprobeert. ![]() |
|
|
|
|
|
#195 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Lieve mensen,
Als je zoekt op freshwater sponge krijg je erg veel artikelen met plaatjes die er niet op lijken, en een paar die er wel op lijken. Ga er maar even voor zitten! Ik ben ervan overtuigd dat mijn bioloog gelijk heeft! Ik heb een afbeelding gedownload die er veel op lijkt, maar ik weet niet hoe ik die aan jullie moet laten zien. Ik ben niet erg handig met computers. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Forum Freak
|
Als het iets is "tussen" dan is het toch iets nieuws en dat is het (volgens mij) niet, waarom niet? Ik weet het ook niet misschien zijn het er daarvoor te veel?
Volgens mij kan het nog steeds alles zijn, toch heb ik het gevoel dat het eieren zijn van "iets" maar ja, dat gevoel is echt nergens op gebaseerd!! |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Forum Freak
|
Bedoel je deze Krulletje;
images.jpegspons.jpeg, heeft er wel wat van weg, maar ik zoek nog even door ![]() |
|
|
|
|
|
#198 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Forum Freak
|
Dit is een Spongilla Lacustris;
m_Spongilla_lacustris.jpg Lijkt dit er een beetje op, misschien een heel klein beetje.... |
|
|
|