![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
Die van mayca zien er werkelijk lekker uit, geen mislukkingen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
Wrijf het er nog maar even in Freddy.:traan:
Maar we geven nog niet op. Alles extra schoon gemaakt, geen druppeltje eigeel mee laten glippen. Maar , waarschijnlijk heb ik teveel suiker in een keer erbij gedaan. En met de garde geklopt. Vermoeiend handwerk dus. Natuurlijk laat onze oeroude mixer ons net met kerst in de steek. En de sneeuwmannen, kerstengeltjes etc. zijn al bijna op. Om op te (vr)eten dus. Vooral de mini-kok heeft er een groot deel van voor haar rekening genomen.Hilde |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Radek heeft ook 8 soorten gemaakt.
De ronde met jam ertussen en een amandel erop en de pionnetjes met rumvulling vind ik het lekkerst. Zoals gebruikelijk had hij er VEEL te VEEL gemaakt voor ons beiden, dus hebben we familie en buren een schaaltje assorti gegeven. Voor het 3e jaar inmiddels, ze rekenen er al op. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
kwestie van taken verdelen (grijns)
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
De suiker mag er ook niet meteen helemaal doorheen. Eerst de helft en als het stijf is de andere helft met een pollepel. Dus nog een keer proberen Hilde, het is de moeite waard. Ik ben helemaal los! Heb geen "sneeuwkusje"meer over. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
Ik had wel de helft suiker genomen, maar van de grootste hoeveelheid in het recept.
Dus als het naar wens gaat, hebben we met Oud-en-Nieuw echte sneeuwkusjes. Groetjes Hilde |
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
proeven kunnen we helaas niet. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
Foto`s op het forum zetten is wel haast een nog grotere uitdaging.
Maar wie weet? Een stap tegelijk. Eerst de sneeuwkusjes. Hilde |
|
|
|