het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 15-04-06, 14:29   #31
Actief Lid

jol@nda's avatar

Nationaliteit:
Maakt niet uit dat het officieel geen Tsjechische taart is. We kopen het in Tsjechië en de taart blijft lekker
jol@nda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-06, 14:41   #32
Actief Lid

Lady's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Freddy2005 schreef:
Is het wel een winkel Jeanne ? Misschien is het gewoon een normaal huis dat enkel op bestelling bakt. Zo ziet de website er trouwens uit, bestellen per telefoon of e-mail. De taarten zien er inderdaad echt lekker uit.
Zo is het idd, zij heeft geen winkel( zij is hier nog maar kort) dus vandaan. Maar met de bestellingen werkt het heel goed, misschien kan je een afspraak maken en dan langs komen, dat weet ik niet zo juist.
Ik ken haar tarten via een adrere Tsjechische vriendin, haar heb ik nog niet ontmoet...te druk met andere Tsj meiden in de buurt.
Lady is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-04-06, 14:45   #33
Actief Lid

Lady's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
barbie schreef:
NEE!!!
En ik ken persoonlijk geen Tsjech die deze taart koopt of maakt...
Voor Tsjechen is de taart te duur, de verpakkning+bananen+nog veel meer.Voor het geld kopen wij meestal een kant en klare taart, of bakken wij iets anders wat makkelijker is.Maar hier in NL doen wij deze taart om te laten zien, hoe super bakkers zijn we
Lady is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels