![]() |
|
|
#21 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Dat van Bee-ven. Hier van het forum geplukt.
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
vertaling recept
Heb van vakantie een pakje knedlínky-bloem meegebracht.
Kan iemand de bereidingswijze vertalen voor me? "Jak snadno připravite Obsah sáčku (400 g) vysypte do mísy a přilijte 0,2 - 0,25 l studené vody. Vymíchejte těsto, které nechte 5 minut odpočinout. Z těsta upravte na pomoučněném vále 2 knedlíky ve tvaru válečků o délce 12 cm. Knedlíky vložte do vroucí vody a vařte 20 minut. Z tohoto množství připravíte 20 plátků knedlíků. Dobrou chuf!" Alvast bedankt. Marc. Laatst aangepast door Gorrit; 28-11-07 om 09:43. Reden: Verplaatst naar Knedliky topic |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
Inhoud van het zakje in een schaal doen, 0,2-0,25 l koud water erbij. Maak deeg en laat het 5 minuten rusten. Maak 2 knoedels uit de deeg in de vorm van een rol, ongeveer 12 cm lang.
Doe ze dan in kokend water en kook 20 minuten. (opmerking van Beruska: regelmatig omdraaien) Uit deze hoeveelheid maak men ongeveer 20 stuks plakjes/ knoedels. Eet smakelijk! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nieuw Lid
|
Was even terug zoeken. mijn post werd verplaatst naar deze post. Bedankt voor de vertaling Beruska.
We proberen het uit. Groeten, Marc. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
Nationaliteit:
|
Nog een tip van een Tsjechische vriend: Doe er ook altijd een ei door.
PS Met de kant en klaar mix uit de supermarkt in Tsjechië én dat ei lukt het prima! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Actief Lid
|
Ik neem dan aan de je de hoeveelheid water dan wel moet veranderen, omdat ei ook vocht is. Ik kan me zo voorstellen dat het dan teveel gaat plakken. Maar misschien heb ik het verkeerd.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Forum Freak
|
Bedoel je het recept van kneudels zelf, dan hoef je niet meer te zoeken want kijk maar op het eerste bericht van dit onderwerp.
Als je een recept bedoeld voor bij de kneudels, kijk dan maar een bij goulash, erg lekker bij de kneudels. We horen het wel van je. |
|
|
|