|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#71 |
|
Moderator
|
't Is je vergeven!
![]() |
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
ik ben ook bezig met mailen met de camping voor reservering maar er gebeurt nog weinig....bij telefoneren wordt de telefoon niet beantwoord. Heb jij ondertussen al iets gevonden of heeft iemand anders een optie? bedankt, Renate |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Actief Lid
|
Is het kantoor van de camping al open?.
Ik denk dat de beheerder het op het kampeerterrein druk genoeg heeft na de winterperiode en de administratieve afhandeling er achteraan komt. Even geduld lijkt me ![]() |
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Je zou bij terugkomst laten weten hoe je het gehad hebt... Ben benieuwd ! Groeten, Rene |
|
|
|
|
|
|
#75 |
|
Nieuw Lid
|
beter laat dan nooit
Sorry,sorry en nog eens sorry,
Door omstandigheden heb ik idd nooit meer laten weten hoe het was. Maar dan eindelijk na meer dan een jaar toch nog iets. Toen we op de camping aan kwamen regende het behoorlijk en de camping was bijna leeg. toen we naar de receptie gingen om te melden dat we er waren (ik had dat per mail geregeld) werd ons gevraagt of we wel wilde blijven? Dat vonden we wel vreemd maar we wilde er toch gaan staan. Nadat we gekeken hadden wat de droogste plekjes waren hebben we in de regen de caravan en tenten neer gezet. Wel balen in de regen maarja we hoopten op beter weer. Door het weer waren de meeste mensen weggegaan en hij vroeg daarom of we wel wilden blijven. In Splynder Myln (als ik het goed spel)was een stuk van de weg weg- geslagen door het hoge water. We hebben maar een paar dagen zonder regen gehad en wel 1 dag met heel mooi weer. Maar dat alles heeft de pret niet mogen drukken we hebben er een geweldige vakantie gehad. In de buurt is dan ook genoeg te doen en te bekijken. In Ardspach zijn we verdwaalt maar het was een prachtige ervaring die ik nooit zou willen missen. De camping (eigenaar) Lubos was een vreselijk aardige man die eigenlijk alles zelf deed. Onze vrienden konden niet meer pinnen hun pas was stuk waarschijnlijk ergens langs een magneet gegaan. Ze konden geld van ons lenen maar we moesten ook nog de camping betalen maar dat kon ik ze niet allemaal lenen dus een probleem. Nou voor Lubos niet hoor, hij zei als je thuis komt dan maak je het gewoon over. Waar kom je dat nog tegen dat iemand zoveel vertrouwen heeft,geweldig hoor! Wij hebben er dus een geweldige vakantie gehad met zeg maar rot weer maar reuze gezellig ook in de bar restaurant en bowling van de camping waar Lubos ook altijd was en altijd even tijd voor je had. groetjes alij |
|
|
|
|
|