|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Lid
|
Re: Autocamp Vejsplachy bij Vrchlabi
Bedankt, hier kunnen we inderdaad iets mee. Ben benieuwd hoe Tsjechië er in de zomer uit ziet, ken het nu alleen nog maar van de wintersport met een dik pak sneeuw.
Gr. Thea |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
Hallo Henk,
Is het aan te bevelen om te reserveren voor deze camping? We gaan vanaf 25 juli. Groetjes Thea |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Of je moet reserveren weet ik niet, maar ik heb de afgelopen jaren HET BELEID ONTWIKKELD OM GEDURENDE MIJN VAKANTIE DE EERSTE WEEK IN IEDER GEVAL EEN " vaste " plek te hebben om zodoende even tot rust te komen en dan afhankelijk van zin, weer en pecunia de trip verder te plannen, ZE VRAGEN IN IEDER GEVAL NIET OM EEN BETALING VOORAF ZODAT JE EIGENLIJK NERGENS AAN VAST ZIT, MAAR IK VIND HET PERSOONLIJK NIET KUNNEN OM ERGENS TE RESERVEREN EN DAN ZONDER BERICHT NIET OP TE KOMEN DAGEN. ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Zo doen wij het ook, eerst uitrusten en dan zien we wel weer verder. Kamperen is so wie so al ontspanning, althans dat vinden wij. Ben er mee groot geworden. Ze willen ons steeds een sleurhut toe, maar wij doen het ook met de tent. Alleen gaat de grote pyramide niet mee naar Tsjechie neemt te veel plaats in in de auto. Lekker primitief in een kleinere en de mountainbikes achter op de auto.
Groetjes Thea |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Wij zijn vorig jaar op deze camping geweest. Erg leuke tijd gehad. Ook onze beide jongens( toen 4 en 7 jaar oud) hebben zich geen moment verveeld. Bijzonder netjes sanitair. En het meertje is heerlijk als het mooi weer is. Gerko en Lieuwkje |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Vesjplachy te Vrchlabi
We zijn van plan met twee jongens (15 en 16 jaar) naar
Campingg Vesjplachy te Vrchlabi te gaan in de periode 17 juli tm 5 augustus; zijn er dan nog meer gezinnen met jeugd in de zelfde leeftijscategorie? ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
Re: Camping Vesjplachy te Vrchlabi
Wij vertrekken a.s. zondag al naar Vejsjplachy.
Maar onze kinderen zijn nog wat jonger: 13, 10, 6 en 4 jaar. Maar ongetwijfeld zullen ze zich vast vermaken daar. Waarschijnlijk tot ziens. Groetjes Carin |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
ik ben op deze camping geweest 2jaar terug, ik was toen 16 en heb het er niet echt naar mijn zin gehad. weinig jongeren, niks te doen op de camping, het meer wat erbij zit stinkt naar vis, en de douches zijn er niet pive...je staat met nog 3 andere mensen in 1 douche, de man die moet stoken om voor warm water te zorgen is een zatlap, en er is dus bijna iedere dag geen warm water. tegenover deze campming zit camping lisci farma: deze is ZEER aan te raden met kinderen rond deze leeftijd en ook voor jullie zelf, wel vrchlabi is erg leuk!!
groetjes myrthe |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn er in 2000 geweest en onze kinderen (toen 16 en 12) hebben het er prima naar de zin gehad, er waren genoeg leeftijdsgenoten. De douches boden toen geen privacy (heren stonden met 4 onder de douche, de dames hadden een gordijn) maar op de site is een totaal ander sanitairgebouw te zien. Afgelopen jaar hebben we op Euro Air gestaan, afgezien van het zwembad, een prima camping.
Tip: ga eens met de jongens met de step van de Cerna Hora af. Steps kun je huren onder het kabelbaanstation van Janske Lazsne. Groeten Ine |
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Moderator
|