het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 13-01-07, 18:45   #11
Nieuw Lid

Novy-Lenka's avatar

Nationaliteit:
Ik ben het helemaal met Lijntje eens. Het is absoluut de leukste camping die ik ken en het is elk jaar weer moeilijk om weg te gaan.:traan:
Met een mooi restaurant, leuke bar en diverse activiteiten een echte aanrader!!

Tot op Baldovec!!!!

Yvon
Novy-Lenka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-07, 12:42   #12
Nieuw Lid

Nationaliteit:
we zijn er net weer uit tsjechie en zijn op camping baldovec geweest. de weg naar de camping is smal maar wel verhard als je iemand tegen komt zijn er plekjes waar het breeder is. het is er erg mooi en de voorzieningen zijn er goed en schoon. het valt best wel mee de camping is gewoon top en het sanitair is prima. ze hebben een eigen website moet je maar even kijken. wij hebben in ieder geval genoten veel plezier
rita
j busker is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 21:28   #13
Nieuw Lid

marmaik's avatar

Nationaliteit:
meer info over camping Baldovec

Hallo, wij willen graag iets meer info over deze camping.We willen volgend jaar graag naar deze camping met twee kinderen(12-14jaar)als ik de website bekijk is er genoeg te doen op deze camping maar ik wil graag weten hoe het met de weg naar de camping staat de een zegt hij is goed maar de ander vind het een ramp.:traan: Wat moet ik hier van denken.Er staat ook nergens op het forum iets over dit jaar in Baldovec.
Alvast bedankt voor de moeite

Doei doei
marmaik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 22:50   #14
VIP Lid

Wij waren er een paar jaar geleden en vonden de weg ernaartoe een ramp(inderdaad zoals op hun site staat in het midden van nergens)we dachten dat we verloren gereden waren,we waren met vrienden 2 autos met caravan,aan de linker kant een ravijn en aan de rechterkant rotsen en een heel smalle weg,ik weet echt niet als er een tegenligger komt hoe het moet,als je beneden komt is het een prachtig zicht en de camping is heel goed
Toen we terug moesten hebben we een buurjongen voorop gestuurd die het verkeer beneden tegen hield en waren we toch een beetje gerust
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 23:40   #15
cor
Super Lid

Nationaliteit:
er wordt zeer verschillend over gedacht.in slovakije spraken we een familie die er vandaan kwamen.ze waren nogal negatief.met name de prijs was een nadeel.dit t.o.v. de voorzieningen.maar ja dit was maar een mening.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-08-07, 00:24   #16
Actief Lid

parlies's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
marmaik schreef:
Bericht bekijken
wij willen graag iets meer info over deze camping.We willen volgend jaar graag naar deze camping met twee kinderen(12-14jaar)als ik de website bekijk is er genoeg te doen
Inderdaad, het ziet er echt "gaaf en vet cool "uit! Hopelijk zijn ze er ook nog als onze kinderen oud genoeg voor dit zijn!
parlies is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 13-08-07, 12:23   #17
Nieuw Lid

marmaik's avatar

Nationaliteit:
ik zou graag reacties willen krijgen van mensen die er dit jaar zijn geweest, dan heb ik mooie verhalen te lezen en zijn ze relevant.
alvast bedankt
marmaik is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-08-07, 00:20   #18
Nieuw Lid

meindert's avatar

Nationaliteit:
Een groot gedeelte van de weg naar de camping is geasfalteerd. Het laatste stukje omhoog is de weg wel verbeterd maar nog steeds smal. Wij hebben er weer een perfecte tijd gehad. Het restaurant is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Prima tijd gehad (weer)
meindert is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-08-07, 14:46   #19
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Camping Baldovec

Hallo allemaal,

Wij willen volgend jaar ook naar Camping Baldovec maar dan niet met de caravan maar in een huisje.
Weet ieman ons wat meer te vertellen over de huisjes op de camping?
Is er in de buurt ook een meer waar je kunt zwemmen?

Ik hoor heel graag van jullie

Groetjes,

fam Detz
Fam Detz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-08-07, 23:39   #20
Nieuw Lid

meindert's avatar

Nationaliteit:
Als je wat luxer wil zijn de finlandia huisjes prima. Redelijk nieuw en goed geisoleerd.
De andere houten huisjes zijn eenvoudig en staan al varieren van trekkershut tot houten huisjes met een (eenvoudige) kookgelegenheid en douche en toilet. De stenen bungalows zijn twee onder een kap. Toilet en douche zitten buiten naast de voordeur. Ik ben er wel eens ingeweest maar vond het erg kaal en donker. Volgens mensen die er eentje hadden gehuurd is het ook erg gehorig
meindert is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels