![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Ik ben het helemaal met Lijntje eens. Het is absoluut de leukste camping die ik ken en het is elk jaar weer moeilijk om weg te gaan.:traan:
Met een mooi restaurant, leuke bar en diverse activiteiten een echte aanrader!! Tot op Baldovec!!!! Yvon |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
|
we zijn er net weer uit tsjechie en zijn op camping baldovec geweest. de weg naar de camping is smal maar wel verhard als je iemand tegen komt zijn er plekjes waar het breeder is. het is er erg mooi en de voorzieningen zijn er goed en schoon. het valt best wel mee de camping is gewoon top en het sanitair is prima. ze hebben een eigen website moet je maar even kijken. wij hebben in ieder geval genoten veel plezier
rita |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
meer info over camping Baldovec
Hallo, wij willen graag iets meer info over deze camping.We willen volgend jaar graag naar deze camping met twee kinderen(12-14jaar)als ik de website bekijk is er genoeg te doen op deze camping maar ik wil graag weten hoe het met de weg naar de camping staat
de een zegt hij is goed maar de ander vind het een ramp.:traan: Wat moet ik hier van denken.Er staat ook nergens op het forum iets over dit jaar in Baldovec.Alvast bedankt voor de moeite Doei doei ![]() |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
Wij waren er een paar jaar geleden en vonden de weg ernaartoe een ramp(inderdaad zoals op hun site staat in het midden van nergens)we dachten dat we verloren gereden waren,we waren met vrienden 2 autos met caravan,aan de linker kant een ravijn en aan de rechterkant rotsen en een heel smalle weg,ik weet echt niet als er een tegenligger komt hoe het moet,als je beneden komt is het een prachtig zicht en de camping is heel goed
Toen we terug moesten hebben we een buurjongen voorop gestuurd die het verkeer beneden tegen hield en waren we toch een beetje gerust |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
er wordt zeer verschillend over gedacht.in slovakije spraken we een familie die er vandaan kwamen.ze waren nogal negatief.met name de prijs was een nadeel.dit t.o.v. de voorzieningen.maar ja dit was maar een mening.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
Inderdaad, het ziet er echt "gaaf en vet cool "uit! Hopelijk zijn ze er ook nog als onze kinderen oud genoeg voor dit zijn!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Een groot gedeelte van de weg naar de camping is geasfalteerd. Het laatste stukje omhoog is de weg wel verbeterd maar nog steeds smal. Wij hebben er weer een perfecte tijd gehad. Het restaurant is verbeterd t.o.v. vorig jaar. Prima tijd gehad (weer)
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Baldovec
Hallo allemaal,
Wij willen volgend jaar ook naar Camping Baldovec maar dan niet met de caravan maar in een huisje. Weet ieman ons wat meer te vertellen over de huisjes op de camping? Is er in de buurt ook een meer waar je kunt zwemmen? Ik hoor heel graag van jullie Groetjes, fam Detz |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Als je wat luxer wil zijn de finlandia huisjes prima. Redelijk nieuw en goed geisoleerd.
De andere houten huisjes zijn eenvoudig en staan al varieren van trekkershut tot houten huisjes met een (eenvoudige) kookgelegenheid en douche en toilet. De stenen bungalows zijn twee onder een kap. Toilet en douche zitten buiten naast de voordeur. Ik ben er wel eens ingeweest maar vond het erg kaal en donker. Volgens mensen die er eentje hadden gehuurd is het ook erg gehorig |
|
|
|