|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Geblokkeerde account
|
Mayca, ik hoorde ook veel muziek na 2 flessen wijn, van welke kant de muziek kwam weet ik echt niet meer, soms zat er iemand op het terras op een gitaar te jengelen s,avonds laat, misschien was Petr een serenada aan het brengen aan zijn nieuwe verovering ±' ±' ±'
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Forum Freak
|
![]() Die is goed Vonny . Zou dat het zijn geweest . Nee, het kwam van een camping aan de overkant en daar speelde bijna iedere avond een live band met echte smartlappen. Ook de Tsjechische vertaling van Albert West. Nou is dat niet echt mijn muziek, maar gezellig was het wel, zo bij het vuur. Petr met een gitaar.... , ik zie het helemaal voor me . Ik had natuurlijk ook al een paar Gambrinus op, maar de rest van mijn familie hoorde het ook....toch?????![]() |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Geblokkeerde account
|
Mayca waar stond jij op de camping ?, wij stonden aan de kant van een soort jeugdherberg en hoorden niets van de overkant van het meer, alleen dat die camping regelmatig onder water liep bij wateroverlast.De vissen beten daar wel beter.
|
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Een prachtige plek dus ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Geblokkeerde account
|
Hoi Mayca, Petr doet momenteel groot onderhoud aan de camping
![]() |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Nieuw Lid
|
Wij gaan zo weer !!
Hoi,Onze caravan staat het hele seizoen op deze camping nu voor het tweede jaar. We vinden het een fijne plaats om te kamperen lekker simpel geen toeters en bellen en voor de kinderen is er genoeg te beleven ook zonder TV's en computer spelletjes. Ze vermaken zich opperbest met zand en water en bedenken van alles om te spelen. Wij gaan eind oktober nog een weekje genieten, zien dan ook verschillende meren leeg gelaten worden om de vele karpers te vangen een groot feest met bier en eten. Het is fantastisch om ook eens in deze tijd te gaan kijken Ik zal Petr vragen hoe het volgend is, of hij nog steeds beheerder zal zijn. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Geblokkeerde account
|
Okido Richie, vlg mij heb ik jouw daar gezien met de camper en je zoon in de caravan.
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|