Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Camping Sever - Chlum u Trebone

Camping Sever - Chlum u Trebone

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 26-08-06, 18:16   #61
mayca
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
Nou , Petr was over zijn nieuwe vriendin erg praatlustig vanaf hun balkon op de 1* verdieping, met zijn (ex) vrouw was Petr aan het onderhandelen over een vertrekpremie,dit is allemaal in het openbaar besproken,hij moet voor de camping zo,n 100.000,- Euro ophoesten.?.
oh, Vonny, dat weet ik natuurlijk niet. Ik hoorde het gonzen op de camping. Ik was wel verbaasd dat men zoveel wist, maar nu snap ik het. Ik zou het erg jammer vinden als de camping er niet meer zou zijn volgend jaar. Petr vind ik een hele prettige en hulpvaardige man. Wat ik trouwens ook wel gezellig vond 's avonds bij het kampvuur, was de live muziek van de overkant van het meer. Zelfs "Het kleine cafe aan de haven" in het Tsjechisch kwam voorbij.
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 18:38   #62
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
mayca schreef:
........ de live muziek van de overkant van het meer. Zelfs "Het kleine cafe aan de haven" in het Tsjechisch kwam voorbij.
Er was heimelijk toch geen forummeeting zeker ? Die muzikanten van de meeting in mei zitten er misschien voor iets tussen.
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 19:42   #63
Vonny
Geblokkeerde account

Mayca, ik hoorde ook veel muziek na 2 flessen wijn, van welke kant de muziek kwam weet ik echt niet meer, soms zat er iemand op het terras op een gitaar te jengelen s,avonds laat, misschien was Petr een serenada aan het brengen aan zijn nieuwe verovering ±' ±' ±'
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 21:36   #64
mayca
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Die is goed Vonny. Zou dat het zijn geweest. Nee, het kwam van een camping aan de overkant en daar speelde bijna iedere avond een live band met echte smartlappen. Ook de Tsjechische vertaling van Albert West. Nou is dat niet echt mijn muziek, maar gezellig was het wel, zo bij het vuur. Petr met een gitaar...., ik zie het helemaal voor me. Ik had natuurlijk ook al een paar Gambrinus op, maar de rest van mijn familie hoorde het ook....toch?????
Oud 27-08-06, 10:10   #65
Vonny
Geblokkeerde account

Mayca waar stond jij op de camping ?, wij stonden aan de kant van een soort jeugdherberg en hoorden niets van de overkant van het meer, alleen dat die camping regelmatig onder water liep bij wateroverlast.De vissen beten daar wel beter.
Oud 27-08-06, 21:34   #66
mayca
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
Mayca waar stond jij op de camping ?
Ik stond aan het water. Achter mij was nog een kampeerveld en als je met je gezicht naar het meer stond, was rechts achter ons een voetbal/speelveld. Links van mij stonden nog twee kampeerders en dan boog de camping met het meer mee naar links. Aan de overkant zag ik een grote waterglijbaan en drie duikplanken van de andere camping. Dit zag ik alleen als ik inzoemde met de camera. Is het een beetje duidelijk?

Een prachtige plek dus
Oud 27-09-06, 08:17   #67
Vonny
Geblokkeerde account

Hoi Mayca, Petr doet momenteel groot onderhoud aan de camping
Oud 01-10-06, 22:12   #68
richie
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij gaan zo weer !!

Hoi,

Onze caravan staat het hele seizoen op deze camping nu voor het tweede jaar. We vinden het een fijne plaats om te kamperen lekker simpel geen toeters en bellen en voor de kinderen is er genoeg te beleven ook zonder TV's en computer spelletjes. Ze vermaken zich opperbest met zand en water en bedenken van alles om te spelen.

Wij gaan eind oktober nog een weekje genieten, zien dan ook verschillende meren leeg gelaten worden om de vele karpers te vangen een groot feest met bier en eten. Het is fantastisch om ook eens in deze tijd te gaan kijken

Ik zal Petr vragen hoe het volgend is, of hij nog steeds beheerder zal zijn.
richie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-10-06, 22:25   #69
Vonny
Geblokkeerde account

Okido Richie, vlg mij heb ik jouw daar gezien met de camper en je zoon in de caravan.
Oud 02-10-06, 17:18   #70
mayca
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
Hoi Mayca, Petr doet momenteel groot onderhoud aan de camping
Als hij groot onderhoud doet, zou dat dus betekenen dat hij er volgend jaar weer is toch? Ik hoop het voor hem en ook voor ons natuurlijk.
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed