|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Re: camping Na Hrustice in Hrustice, bij Frymburk Lipnomeer.
Hai ome Paulus,
Ik zou graag wat meer informatie krijgen over deze camping. Kun je er ook met eigen kampeermiddelen nartoe? en heeft deze camping ook een eigen website? Ben zeer geinteresseerd en wil komende zomer naar deze camping toe. Een gezin met 2 kinderen 13 en 15 jaar en twee honden. Alvast heel erg bedankt, groetjes Vonne |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Hoi Vonne,
Geen antwoord van ome Paulus, maar van een nieuwe gast. Ook wij gaan dit jaar naar deze camping. Geboekt bij EasyAtent. Ben benieuwd, ziet er allemaal leuk en mooi uit. Vorig jaar met de voorjaarsvakantie in Marina Lipno geweest om te skiën. Toen weinig van de omgeving gezien. Volgens iemand van een club waar ik op zit moet het erg mooi zijn. Gaan eerste drie weken van juli. ![]() Groeten :Jack ![]() |
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
hoi jack,
Bedant voor je reactie, maar ik wil graag met eigen kampeermiddelen daar naar toe en zou graag willen weten of de camping een eigen website heeft. Het ziet er inderdaad prachtig uit, hoop gauw meer te weten. wij gaan ook begin juli op vakantie ![]() groeten Vonne |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
ook wij gaan vanaf 18 juli 2 weken met 3 kinderen (7,5 en 1) via Easyatent naar Hrustice. Vanmiddag ga ik naar de beurs om meer info bij Easyatent te halen. Verder is er nl. zeer weinig info te verzamelen. Na het bezoek zal ik evt. extra info op dit forum vermelden. Verder ontvang ik graag van wat tips mensen die er al geweest zijn, wij gaan nl. dit jaar voor het eerst kamperen.
![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
|
Volgens mij is dit de website en kun je er ook met 'n caravan naar toe, staan prijzen bij als je het campingplaatje aanklikt. http://www.hotel-hrustice.cz/
Succes Anne-Marie |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Vonne,
Volgens de campingkaart die ik heb zijn honden hier niet toegestaan. Voor ons een wens, voor jou wellicht vervelend. Rolf |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
Oeps!!
Op de site zie ik staan dat een hond € 1,50 kost, dus dan zal het wel mogen....?! Rolf |
|
|
|